advertise

خرید صندلی راکی در ملایر

صندلی های راکی یکی از صندلی های کلاسیک موجود در بازار ایران و جهان هستند که معمولا برای ریلکس کردن و به اصطلاح لم دادن و خستگی در کردن مورد استفاده قرار می گیرند.
فروشگاه بهسان چوب انواع صندلی راکی را با کیفیت بالا برای شما عزیزان موجود نموده است تا بتوانید بهترین نوع صندلی راکی را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید، شما می توانید برای خرید صندلی راکی به فروشگاه میز و صندلی آنلاین بهسان چوب مراجعه نمایید.تصور همیشگی ما از صندلی های راک چیزی نیست جز اینکه پدر بزرگ ویا مادر بزرگمان کنار شومینه یا در یک گوشه دنج خانه در حال بافتنی بافتن.کتاب خواندن .موسیقی گوش دادن و یا تلویزیون نگاه کردن هستند . اما این صندلی ها امروزه در فروشگاه بهسان چوب در ملایر با ظاهر مدرن و جوان پسند موجود هستند. برای مشاهده کلیک کنید.

صندلی راکی در ملایر

صندلی راکی چیست؟

صندلی راک یا صندلی راکینگ چیر یکی از انواع صندلی است که دوبال چوبی منحنی شکل (راکر) که به انتهای پایه های آن متصل شده ساخته شده است .این باله های چوبی پایه جلویی صندلی راک را به پایه عقبی آن متصل کرده است .نقاط تماس صندلی راک با زمین تنها در دو نقطه است که این امکان را میدهد که با کمترین فشار پا با حرکت نقطه ثقل کسی که روی آن نشسته است به عقب و جلو حرکت کند. نام صندلی گهواره ای نیز به خاطر راحت بودن و تکان خوردن مداوم این صندلی بر ان نهاده شده است وکلمه راکینگ چیرریشه در فعل لاتین راک دارد و اولین بار در سال ۱۷۶۶از این کلمه استفاده شده است. شما می توانید برای خرید صندلی راکینگ در ملایر به فروشگاه بهسان چوب مراجعه نمایید.

خرید صندلی راکی | فروشگاه بهسان چوب

صندلی راکینگ در ملایر | بهسان چوب

مزایای صندلی راکینگ

طبق آخرین تحقیقات دانشمندان در زمینه الگوی خواب انسان تکان خوردن متناسب با ریتم آهسته و پیوسته به آرامش وخواب راحت کمک زیادی می کندامروزه بسیاری از پدر و مادر ها از صندلی راک بری خواباندن نوزاد خود استفاده می کنند همچنین به دلیل طراحی اورگونومیک این صندلی انتخاب مناسبی برای لم دادن و خستگی در کردن بعد از یک روز خسته کننده و طولانی است . اگر شما هم یکی از طرفداران صندلی راک هستید پیشنهاد میکنم تا انتها با ما همراه باشد وبرای مشاهده انواع صندلی راک با قیمت از سایت بهسان چوب ملایر دیدن فرمایید.


انواع صندلی راک

صندلی های راکینگ امروزه در بازار ایران در انواع مختلفی موجود هستند در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی انواع مختلف صندلی های راکینگ که با شکل ها و طراحی های گوناگون عرضه می شوند، بپردازیم. صندلی های راکینگ از قدیم الایام تولید و استفاده می شندند شاید در فیلم های کلاسیک تصویر مردی که با بیژامه و لباس خانگی در منزل خود بر روی صندلی های راکینگ در حال خواندن روزنامه روز است در ذهن شما مانده باشد. امروزه علاوه بر طراحی های کلاسیک صندلی های راکینگ موجود در بازار که مورد پسند عده اندکی از مردم است، صندلی های کلاسیک با طراحی های مدرن و امروزی نیز عرضه می شوند.

مبل راحتی ملایر و قیمت مناسب

انواع صندلی راکینیگ

صندلی راک کلاسیک

صندلی راک کلاسیک قدیمی ترین و خاطره انگیزترین مدل این صندلی هاست .قدیمی ترها این صندلی را نمادی از ثروت و تجمل نیز تلقی می شدند صندلی راک کلاسیک معمول ترین مدل صندلی های راک هستند که در تولیدی بهسان چوب ملایر از چوب راش ساخته می شوند . این صندلی ها در ایران به علت وجود یه طرح منبت کاری شده به شکل سر عقاب که بر روی تاج صندلی است بیشتر به عنوان صندلی راک عقابی شناخته می شودو دررنگ های فندقی وسفید تولید میشوند. شما می توانید برای خرید صندلی راک کلاسیک در ملایر به فروشگاه بهسان چوب مراجعه نمایید.


صندلی راک مدرن

در دنیای امروز سبک مینیمال وساده طرفدار زیادی پیدا کرده اند و سبک های سنتی دارن جای خود را به سبک های مدرن میدهند صندلی راک مدرن صندلی های پر طرفداری هستند که طرح های سنتی را به چالش کشیده اند این صندلی ها طرفداران زیادی در بین صاحبان خانه و طراحی دکوراسیون پیدا کرده اند طرح هایی که سبک مدرن را به واقع دگرگون کرده اند واین روزها هم حسابی باب شده اند این صندلی راک در امده اند تا دل هر ببینده ای را که خواستار زیبایی و طراحی نوین در کنار هم است را ببرند. این مدل صندلی های راک کم جا هستند و برعکس دیگر مدل های صندلی راک می توانید در آپارتمان های کوچک امروزی هم به خریدنش فکر کنید و از زیبایی و نقش صندلی راکینگ چیر در دکوراسیون لذت ببرید.



صندلی راک راحتی مبلی

صندلی راک راحتی مبلی نوع دیگری از انواع صندلی راک است که در کف و پشت آن از پارچه به همراه فوم و اسفنج و یا الیاف ساخته شده است . داشتن کف و پشتی نرم و راحت باعث ایجاد آرامش جسم وروح می شود مزیت این صنلی که شبیه به مبل است و نشیمنگاه راحت و نرمی دارد این است که میتوانید در کنار مبلمان منزل از آن استفاده کنیم و پارچه آن را با مبلمان منزل ست کنید . این صندلی همچنین مکانی خوب وآرام را برای شیر دهی به نوزاد و آرام کردن کودکان می باشد. شما می توانید برای خرید صندلی راکی راحتی در ملایر به فروشگاه بهسان چوب مراجعه نمایید.

ویژگی های صندلی راکی در فروشگاه بهسان چوب

مفتخریم اعلام نماییم که کارخانه بهسان چوب از بهترین متریال برای ساخت انواع صندلی راکی استفاده نموده است از این رو محصولات ما کیفیت و دوام بیشتری نسبت به برندهای دیگر دارد.
این مجموعه برای محصولات خود از چوب روسی و سفید برای اسکلت مبلمان، از اسفنج های سی کیلویی برای تیکه گاه و از فوم سرد برای نشیمن استفاده می کند. ارتفاع ها و تکیه گاه های این مبلمان بر اساس استاندارد روز دنیا تهیه می شود تا وقتی روی آن می نشینید احساس راحتی به شما دست بدهد و از خرید خود لذت کافی را برده باشید.
همانطور که می دانید تنوع صندلی های راک بسیار زیاد است . ما در بهسان چوب همواره سعی کرده ایم مدل های که بیشتر مورد توجه خریداران قرار میگیرد را با بالاترین کیقیت تولید کرده وبا قیمت مناسب در اختیار خریداران محترم قرار دهیم.

صندلی راک کودک

صندلی راک مخصوص کودکان یکی از مدل های جذاب و متفاوت صندلی گهواره ای است شما میتوانید صندلی راک کودکان را در مدل ها و سبک های جذاب و کودکانه با قیمت مناسب از بهسان چوب ملایر تهیه کنید .نکته مهم هنگام خرید صندلی راک کودک توجه به ایمنی صندلی است اگه به عقب و جلو خم میشود حتما باید قفل کودک داشته باشد همچنین یراق الات واهرم های صندلی اتاق کودک کاملا در زیر آن قرار داشته باشد ودست کودک به آن نرسدهمچنین جنس و رنگ روکش این صندلی به گونه ای باشد که با آسانی کثیف نشودواگر کثیف شد به اسانی با دستمال تمیز شود . شما می توانید به منظور خرید صندلی راک کودک در ملایر به فروشگاه بهسان چوب مراجعه نمایید. 


صندلی راک باغی

صندلی راک باغی محصوص فضای باز با همان رویکرد آرامش وراحتی طراحی شده است این مدل از صندلی راکینگ چیر از مواد ضد آب ساخته شده اند و به راحتی برای چیدمان بالکن وحیاط خانه وباغ میتونید ازآن استفاده کنید این صندلی ها برای اینکه نشیمن نرمی داشته باشند میتوانید از یک تشکچه مخصوص استفاده کنید در هوای بهاری و خنکای دل انگیز پاییز میتوانید ساعت ها روی آن ها لم دهید این صندلی ها وسیله ای عالی برای استراحت است مخصوص اگر منظره خوبی مانند یک باغ یا یک حیاط زیبا وسر سبز را دراختیار داشته باشید. شما می توانید برای خرید صندلی راکی باغی در ملایر به فروشگاه بهسان چوب مراجعه نمایید.

پیشنهادات بهسان چوب

مبل راحتی پرنس 8نفره
مقایسه