advertise
خرید مبل ملایر | فروشگاه بهسان چوب

خرید مبل ملایر و انتخاب رنگ آن

مبل ها از مهم ترین المان های فضا هایی از قبیل اتاق نشیمن، پذیرایی می باشند که رنگ آن ها تاثیر چشمگیری در نمای دکوراسیون داخلی فضای مورد نظر دارد. رنگ ها تاثیر بسیار زیاد و غیر قابل انکاری بر روی نما و دکوراسیون داخلی فضا های مختلف ایجاد می کنند. این نکته در انتخاب رنگ المان های مختلف موجود در فضای مورد نظر، مخصوصا اگر آن ها حجم و فضای بیشتری را اشغال کنند، اهمیت بیشتری پیدا می کند. مبلمان ها یکی از اجزای اصلی خانه می باشند ولی متاسفانه امروزه گرانی باعث شده است همه نتوانند مبلمان مناسب تهیه کنند. خرید مبل در ملایر می تواند به شما کمک کند تا بتوانید مبل مورد نظر خود خود را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب تهیه نمایید. اگر نمیدانید برای خرید انواع مبلمان در ملایر به کدام فروشگاه مراجعه کنید. فروشگاه بهسان چوب با سابقه چندین و چند ساله در زمینه فروش مبل ملایر  آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز است.
یکی از این المان ها، مبلمان ها می باشد. مبل ها از المان های اصلی شکل دهی اتاق های نشیمن و پذیرایی هستند و علاوه بر این، به خوبی در فضا سازی و ایجاد نواحی محوری عمل می کنند. مبلمان اتاق نشیمن و پذیرایی علاوه بر طرح و فرم، از لحاظ رنگ و طرح نیز در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن و یا پذیرایی، نقش مهمی دارند و نمی توان رنگ و طرح آن ها را بی تاثیر در نمای نهایی فضا دانست.
نقش، تناسب فرم هندسی، شلوغی و خلوتی طرح ها و نوع مبل ها برای هماهنگ بودن با سبک دکوراسیون و ایجاد تعادل و بالانس، اهمیت زیادی دارد. رنگ مبلمان نیز از موارد دیگری است که علاوه بر اینکه باید با هوشمندی انتخاب شود، می تواند بر روی تم موجود، حجم بصری فضا و تاثیر روانی بیننده تغییرات بسیار مهمی ایجاد کند.


قیمت مبل در ملایر در رنگ های مختلف

اگر برای خرید مبل در ملایر به بازار مراجعه کرده باشید، حتما متوجه این موضوع شده اید که قیمت مبل در ملایر در رنگ های مختلف تفاوت چندانی با هم ندارند. چرا که اختلاف رنگ در مبلمان مربوط به پارچه استفاده شده در آن است. اگر در نظر بگیریم که پارچه های مبلمان ها جنس یکسانی داشته باشند، اختلاف قیمت تنها می تواند به دلیل استفاده از چوب بهتر در ظاهر و اسکلت مبلمان است.


رنگ هایی مانند آبی کله غازی، بنفش تیره، سبز زمردی تیره، رنگ های تیره و سنگین و رنگ های طیف کرم در مبلمان کلاسیک، نمایی اشرافی و شیک به دکوراسیون داخلی اتاق می دهند. این رنگ ها که در مبلمان سلطنتی و اشرافی نیز قابل مشاهده هستند، در صورتی که مدل و طراحی مبل نیز سنتی و کلاسیک باشد، برای دکوراسیون های کلاسیک بسیار مناسب می باشند. اما نباید این رنگ ها را محدود به فضای کلاسیک کرد. طرح های بسیار زیبا و امروزی از مبلمان مدرن با این رنگ ها وجود دارد که آن ها را برای دکوراسیونی با تم امروزی نیز مناسب می کند. در انتخاب رنگ های آبی کله غازی، بنفش تیره و سبز زمردی تیره، به علت سنگین بودن آن ها و تم تیره ای که دارند، بهتر است در فضایی قرار بگیرند که روشنایی محیطی و همچنین رنگ های روشن متناسب در آن وجود داشته باشد تا تعادل رنگ ها و مطلوبیت بصری را برای شما حفظ کند.

رنگ های شاد و تند مبلمان، متناسب با فضاهای مدرن و پر انرژی

رنگ های اصلی و فرعی در مبل هایی با سبک مدرن، به خوبی می توانند شادی و نشاط را به فضای مورد نظر بیاورند و نمایی زیبا و استثنایی ایجاد کنند. در مورد انتخاب مبلمانی با رنگ های شاد، بهتر است به تناسب آن با معماری و تم دکوراسیون، وجود رنگ های خنثی و مکمل به اندازه متناسب در فضای مورد نظر و در نهایت تاثیر این رنگ بر روحیات افراد توجه کنید.

رنگ هایی مانند نارنجی و قرمز انرژِی و پویایی را به دکوراسیون داخلی فضای شما اضافه می کنند و در عوض رنگ هایی مانند آبی و سبز می تواند به ایجاد فضایی آرامش بخش و ایستا تر، کمک زیادی کنند. رنگ بنفش نیز بسته به میزان نسبت قرمز و یا آبی بود آن، همین تاثیر ها را دارد. در صورت استفاده از رنگ زرد می توانید از داشتن دکوراسیونی جسورانه و روشن با تاثیر مثبت بر روحیه و میزان تمرکز افراد حاضر، اطمینان کسب کنید.


مبلمان مشکی
رنگ مشکی دارای تم سنگین و در عین حال نمای شیکی است. این رنگ خاص می تواند به خوبی به عمق دهی بصری فضای شما کمک کند و نمایی منحصر به فرد به اتاق پذیرایی و یا نشیمن شما ببخشد. در صورت انتخاب این رنگ برای مبلمان تان، بهتر است تم کلی دکوراسیون داخلی و رنگ سایر وسایل موجود در اتاق مثل پرده ها (پرده زبرا، پرده کرکره)، فرش ها، اکسسوری های موجود، دیوارپوش ها و موارد دیگر دارای رنگ هایی روشن باشند تا بتوانند با توجه به میزان تاثیر گذاری بالای این رنگ، تعادل و بالانس رنگی اتاق را به حد متعادل برسانند.
مبلمان سفید و روشن
این مبلمان انتخاب های جسورانه ای می باشند که نمای تمیز و روشن و دلنوازی به فضا می دهند. رنگ روشن مبلمان به دل باز تر و بزرگ تر نشان دادن فضا کمک زیادی می کند. در صورت استفاده از رنگ سفید برای مبلمان، وجود رنگ های دیگر برای غیر یکنواخت سازی دکوراسیون داخلی اهمیت زیادی دارد. در مورد مبلمانی با رنگی روشن نیز تناسب سایر رنگ ها با رنگ به کار رفته در مبل ها نیز مهم است. نکته مهم در مورد این رنگ در مبلمان، تمیز نگه داشتن آن است، چرا که هر مبلمانی هر چه قدر هم که زیبا باشد، در صورتی که کثیف و لکه دار باشد، نمای جالبی نخواهد داشت.
مبلمان های قهوه ای رنگ
مبل های طیف قهوه ای دارای محبوبیت زیادی می باشند. این رنگ در مبلمان کلاسیک و مدرن قابل استفاده است و می تواند به خوبی در هر دکوراسیونی با هر سبک معماری به کار گرفته شود. نکته مهم انتخاب رنگی از بین طیف های موجود است که دارای میزان سردی و گرمی، روشنی و تیرگی متناسب با فضای مورد نظر باشد. مبل هایی با این رنگ می توانند حس راحتی و تعلق خاطر را در دکوراسیون داخلی به وجود بیاورند.

خرید مبل مشکی | فروشگاه بهسان چوب

نکات مهم جانبی در انتخاب مبلمان ها

علاوه بر طرح و سبک مبلمان و لزوم تناسب آن با رنگ و دکوراسیون داخلی موجود، تناسب سبک و طرح با جنس مبلمان نیز اهمیت زیادی دارد. جنس مبلمان نیز به خودی خود می تواند مبلمان را فارغ از رنگ و فرم آن، در دسته مبلمان مدرن و یا کلاسیک قرار دهد. بهتر است در انتخاب مبلمان علاوه بر موارد ذکر شده، به جنس رویی مبل و متریال استفاده شده در آن نیز توجه کنید.
راحتی تمیز سازی مبلمان با توجه به رنگ آن نیز اهمیت زیادی دارد. بهتر است در انتخاب مبل هایی با رنگ تند و یا روشن، به ویژگی میزان لک گیری و راحتی تمیز سازی آن توجه کنید و در این مورد با ارائه دهندگان این محصول مشورت کنید.
ابعاد فضا و تناسب رنگ مبل با آن نیز نکته مهمی است. در فضا های بزرگ رنگ های تیره تر و در فضا های کوچک رنگ های روشن تر به متعادل سازی و حجم دهی مناسب فضا کمک زیادی می کند.
ترکیب رنگ ها را فراموش نکنید. در مبلمان مدرن با رنگ های قوی و سنگین، ترکیب آن با رنگ های متناسب می تواند مبلمانی با نمای زیبا و منحصر به فرد به شما بدهد. این ترکیب رنگ ها را می توانید در واحد های مبل ها، بخش های پشتی و یا حتی کوسن های روی مبل به کار ببرید.
تناسب کاربرد و تم فضا با رنگ انتخابی شما اهمیت زیادی دارد. معمولا برای اتاق های نشیمن محدودیت کمتری وجود دارد اما برای اتاق های پذیرایی با توجه به نوع متفاوت کاربرد فضا و تم رسمی تر آن، بهتر است از رنگ های ملایم تر و رسمی تر استفاده شود تا بتواند به خوبی تم مورد نظر شما را القا کند.