advertise
بهسان چوب

راهنمای خرید مبل تختخواب شو در ملایر

فضای کوچک آپارتمانها باعث شده با تغییر بعضی از لوازم استفاده بهینه ای از فضا داشت.مبل های تخت خوابشو مهم ترین تغییرات برای استفاده مناسب از فضای اتاق خواب هایی است که این روزها کتابخانه و لوازم ضروری دیگری را در خود جا داده است. مبل تختخواب شو یکی از گزینه های فوق العاده ای ست که می تواند در روند زندگی بشر قرن بیست و یکمی تأثیراتی خاص داشته باشد. بهسان چوب توانسته است بهترین نموونه های مبل تختخواب شو را برای شما عزیزان تهیه کند و امید دارد از این نمووه مبل تختخواب شو بیشترین بهره را ببرید. بهسان چوب با تیم متخصص خود سال ها ست میهمان خانه های شما گرامیان است. شما عزیان می توانید از راهنمای خرید مبلمان نیز بهره های زیادی ببرید. برای یک انتخاب اصولی به چند نکته مهم در خرید مبل تخت خوابشو توجه کنید.


۱-هزینه خرید این نوع کاناپه یا مبل تخت خوابشو را در نظر بگیرید,مبلمان تخت خوابشو برای مبل های یک نفره به مراتب ارزان تر از مبلمان دونفره می باشد.البته قیمتها بستگی به جنس بدنه مبلمان و روکش پارچه مبل دارد که در انواع مختلف گران وارزان می شوند.

۲-جنس پارچه مبل یکی از نکات مهم در خرید مبل است که باید به آن توجه داشته باشید.پارچه هایی با بافت درشت وبرجسته مناسب مبل های تخت خوابشو نیستند.این مدل از پارچه ها با تمام زیبایی موقع استفاده باعث آزارتان می شود وبعد باید هزینه ای برای تعویض رومبلی در نظر بگیرید.این نوع پارچه ها در مبلمان کلاسیک ومبل استیل پرکاربردتر است. بهسان چوب انواع مبل تختخواب شو خود را با بهترین نمونه های پارچه مبلی تولید می کند نکته اینکه شما عزیزان که قصد خرید مبل ملایر و یا مبل تختخواب شو را دارید می توانید هر نمونه پارچه ای که مدنظر دارید را تهیه کرده تا بهسان چوب به صورت سفارشی مورد استفاده قرار دهد.
۳-معمولا مبل های تخت خوابشو در سایز واندازه های بزرگی طراحی شده اند.قبل از خرید به فضایی که در اختیار دارید توجه کنید.گاهی انتخاب هایی از سر بی فکری باعث می شود تا تمام فضای اتاق طوری با مبلمان پر شود که حتی نتوانید در اتاق حرکت کنید.برای پیشگیری از این اتفاق قبل از خرید مبل آنرا به حالت تخت باز کرده وتمام ابعاد آنرا در نظر بگیرید وبا فضایی که در اختیار دارید محاسبه کنید. بهسان چوب می تواند به صورت سفارشی، انواع مبل تختخواب شو را برای شما تهیه کند. تنها کافی ست با تیم پشتیبانی بهسان چوب تماس حاصل نمائید تا اطلاعات مورد نیاز دریافت شده و در کمترین زمان ممکن مبل تختخواب شو خود را درب منزل تان تحویل بگیرید.

۴-بررسی اسکلت اصلی مبل های تخت خوابشو موضوعی است که باید قبل از خرید توجه زیادی به آن نشان داد.اگر قرار است مبل روزی حداقل دو بار باز وبسته شود,بدنه باید آنقدر مقاوم ومحکم باشد که بتوان مدت زیادی از آن استفاده کرد.بهترین اسکلت مبل های تخت خوابشو از جنس فلز است اما پایه های این مبل ها با توجه به روکش مبل انتخاب می شود.
پایه های استیل که به بدنه مبل پرس می شود از کیفیت بیشتری نسبت به دیگر جنس ها برخوردار است.اگر انتخاب تان کاناپه های پایه چوبی است بهتر است مطمئن شوید که پایه ها با چسب به بدنه کاناپه محکم شده باشند.آن دسته از کاناپه هایی که با میخ به بدنه مبل متصل می شوند بعد از مدتی شل شده و باعث نامیزان شدن و لق خوردن تختخواب می شود.

۵-قبل از انتخاب کاناپه مورد نظر، آنرا باز کنید و روی همه ی نقاط مبل بنشینید و مطمئن شوید که همه ی نقاط آن مانند مرکز مبل نرم و راحت است و مخصوصا به تعادل مدل های دو نفره نیز توجه کنید. توجه به این نکته می تواند شما را در انتخای مبل ملایر و یا مبل تختخواب شو به خوبی راهنمایی نماید. پسندیده است که پیش از انتخاب کاناپه و یا مبل ملایر اطلاعات لازم را کسب کنید. بهسان چوب در خدمت شما ست تا هر آنچه را نیاز دارید به شما انتقال دهد.

۶-سطح رویی واطراف کاناپه را به دقت نگاه کنید.سطح کلی مبل باید پوشیده از تشک وپارچه باشدتا موقع خواب باعث آزارتان نشود.اگر در بخشی از مبل تخت خوابشو برای تزیین از چوب استفاده شده است از خرید آن منصرف شوید.


۷-از مسئول فروش درباره خدمات جایگزین یا تعویض کردن تشک مبل هنگام خراب شدن اطلاعات بگیرید.اگر این خدمات وجود نداشت یا هزینه ی آن بالا بود انتخاب های دیگر را در نظر بگیرید.

۸-برای خرید یک مبل تخت خوابشو باید حتما سطح رویی و اطراف کاناپه را به دقت نگاه کنید.سطح کلی کاناپه باید پوشیده از تشک باشد تا نرمی ولطافت را به شما منتقل کند.اگر در ساختار نهایی و رویی مبل از چوب استفاده شده بهتر است از خرید آن منصرف شوید. کارشناسان بهسان چوب در خدمت شما هستند تا تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را در کمترین زمان ممکن دریافت نمائید.

۹-قسمت تختخواب مبل را به سمت خود بکشید اگر هنگام بیرون آمدن سخت و دشوار بیرون آمد و دچار لق خوردن وتکان خوردن شد باید اطمینان پیدا کنید که این مبل کیفیت مناسبی ندارد.

۱۰-در نظر داشته باشید که اسکلت و بدنه مبل تخت خوابشو مقاوم باشد وهمچنین تشک آن دارای قطر کافی و مناسب برای نشستن و خوابیدن داشته باشد.در غیر این صورت به دلیل کاربرد دوگانه,این نوع مبلمان به سرعت فرسوه وخراب می شوند.

۱۱-مبل تخت خوابشو را به گونه ای انتخاب کنید که فنر داخل تشک آن محکم وبادوام باشد.اگر از آن دسته از افرادی هستید که دارای وزن بالایی هستند بهتر است تشکی با فنر های مقاوم ومحکم انتخاب کنید چرا که این دسته از افراد به طور معمول بعد از گذشت زمان کوتاهی از تشک ابراز نا رضایتی دارند. کیفیت مبل تختخواب شو که توسط بهسان چوب تولید و عرضه می شود سبب شده است که مشتریان با لبخند رضایت راهی شونند و خاطراتی خوش را از این فروشگاه مبل آنلاین به همراه داشته باشند.