advertise

مبل استیل ملایر و همه چیز درباره آن

مبل استیل ملایر یا همان مبل سلطنتی ملایر از نمونه مبلمان زیبا و پر زرق و برقی هستند که با کیفیت عالی و قیمت مناسب در این شهر تولید می شوند. این محصولات پر زرق و برق برای مجالس رسمی و مکان های بسیار لوکس بسیار مناسب هستند. برای آشنایی با انواع و قیمت آن تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

مبل استیل ملایر و ویژگی های آن

مبل استیل یا سلطنتی ملایر دارای منبت کاری های ظریف و زیبایی هستند که استفاده از پارچه های پر نقش و نگار و سنگین به ان ظاهری لوکس و اشرافی بخشیده اند و همانطور که از نامش پیداست برای منازل لوکس و اشرافی ساخته شده اند. مبل سلطنتی ملایر از دسته مبلمان هایی هستند که مناسب منازل بزرگ می باشند و در خانه های کوچک کمتر به کار برده می شود چرا که مبلمان استیل به دلیل استفاده از پشتی های بلند و بزرگ فضای زیادی از منزل را اشغال می کنند.
در نتیجه این محصولات برای اینکه زیبایی خود را به نمایش هر چه تمام تر بگذارند نیازمند این هستند که با فرش های لوکس و پرده های متناسب بکار برده شوند که نیاز به صرف هزینه زیادی است.

مبل استیل ملایر | فروشگاه بهسان چوب

قیمت مبلمان سلطنتی در ملایر | فروشگاه بهسان چوب

تفاوت مبل سلطنتی و استیل در چیست؟


مبل سلطنتی یا مبل استیل ملایر بر خلاف نظری که اکثریت دارند در یک دسته از مبلمان قرار می گیرند و هر دوی این مبل ها جزء با ارزش ترین مبل ها برای خرید می باشند.
 برای توضیح بیشتر می توان گفت مبل سلطنتی در ابتدا با همین نام شناخته می‌شد اما به مرور زمان به دلیل زیبایی و استایل (style) خاصی که داشت، از آن با عنوان مبل با استایل یاد شد و رفته رفته پس از مدتی، باعث شد که به آن مبل استیل هم گفته شود.
تنها تفاوت این دو، در میزان کنده کاری هایی است که روی بدنه این مبل ها صورت گرفته است. مبل استیل شاید کنده کاری های کمتری روی بدنه خود داشته باشد. در کل می توان گفت که این دو هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.


مبل سلطنتی بهتر است یا راحتی ؟

مردم زمان خرید مبل، بین خرید مبل سلطنتی ( استیل ) ملایر و مبل راحتی ملایر  دو به شک می شوند، باید توجه داشت که این دو مدل، دو دسته مبلمان کاملا مجزا هستند و هدف در مبل راحتی، صرفا راحتی است و از نظر زیبایی قابل مقایسه با مبلمان سلطنتی نیست.
راحتی و نرم بودن مبلمان راحتی در اولویت ساخت این محصول قرار دارد، منبت کاری و ظریف کاری ندارند و این موضوع به مراتب قیمت مبلمان راحتی را نسبت به قیمت مبلمان سلطنتی یا استیل پایین تر میاورد.
امروزه اکثریت جامعه تمایل به خرید مبل های راحتی دارد. چرا که قیمت مبل سلطتنی ملایر و قیمت مبل استیل ملایر بالاتر از مبل های راحتی است. از طرفی کیفیت بالا، ظاهر بی نظیر و طول عمر زیاد مبل استیل باعث ترقیب مشتریان به خرید آن می شود.

قیمت مبل استیل ملایر | فروشگاه بهسان چوب

انواع مبل استیل ملایر

مبل سلطنتی با توجه به انواع پارچه مورد استفاده، جنس چوب استفاده شده و نوع منبت کاری انجام شده روی مبل به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. برای مثال از چوب راش و گردو برای کلاف های آن استفاده می شود و در برخی موارد برای افزایش مقاومت از کلاف دوبل استفاده می شود.
چوبی که برای ظاهر مبل به کار می رود اغلب از جنس گردو، راش و نراد است، استفاده از چوب های با کیفیت تر و با دوام بیشتر در برای کلاف مبل یا اسکلت داخلی مبل موجب افزایش قیمت مبل استیل می شود.
مبل های استیل کلاسیک
 در واقع همان مبلمان نیمه استیل و مبل کلاسیک هستند که طرفداران خاص خود را دارند.
تفاوت مبل نیمه استیل با مبل استیل این است که از منبت کاری کمتری در ساخت ان استفاده شده است و الگو های آن از نوع کلاسیک است .
تفاوت دیگر چوب استفاده شده در اسکلت و بدنه مبل است برای کاهش قیمت مبل نیمه استیل یا کلاسیک از چوب های ارزان تری در ساخت آن استفاده می شود.

قیمت مبلمان سلطنتی در ملایر

قیمت مبلمان سلطنتی در ملایر بسته به میزان منبت کاری و ظرافت های بکار برده شده در ساخت این مبل تعیین می شود چرا که هرچه هنر و وقت بیشتری صرف ساخت این مبلمان شده باشد قیمت بالاتر می رود.
اما این نکته را فراموش نکنید که قیمت این محصول در ملایر، به دلیل آن که مرکز تولید مبل کشور است و مبلمان بدون هیچ واسطه ای از تولید کننده به دست خریدار می رسد، نسبت به اقصی نقاط دیگر کشور، ارزان تر می باشد
اگر به ملایر سفر کرده باشید خواهید دید که فروشندگان مبل در ملایر خود دارای کارگاه تولیدی هستند و واسطه ای بین تولید کننده و فروشنده در این شهرستان نمی باشد، از این رو شما می توانید به راحتی مبل مناسب خود را با قیمت ارزان تهیه کنید .

در ادامه عواملی که بر قیمت مبل سلطنتی ملایر تاثیر گذار است را بیان می کنیم:
۱- کیفیت پارچه:

هرچه کیفیت پارچه ای که در ساخت مبل به کار می رود بیشتر باشد قیمت مبل استیل نیز بیشتر می شود. کیفیت پارچه با ماندگاری بیشتر مبل و راحتی در استفاده از آن رابطه مستقیم دارد.
۲- کیفیت چوب:
از آنجایی مه قسمت عمده ای از مبل سلطنتی را چوب تشکیل می دهد، کیفیت و مرغوبیت چوب مورد استفاده اهمیت زیادی دارد. معمولا برای ساخت کلاف این نوع مبلمان از چوب‌هایی مانند توسکا، ممرز، چنار، افرا، گردو و راش استفاده می‌شود که بهترین نوع آن چوب راش و گردو است.
۳- نوع منبت کاری:

منبت کاری این محصولات به دو روش دستی و یا با دستگاه انجام می شود. امروزه از منبت کاری دستی در ساخت مبلمان استیل کمتر یافت می شود چرا که در این روش هم زمان زیادی صرف می شود و هم قیمت نهایی ساخت آن افزایش می یابد. از این رو معمولا منبت کاری با دستگاه استفاده می شود. در روش منبت کاری با دستگاه علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه، نقش های منظم تر و قرینه تری ایجاد می شود.
۴- نوع فوم مصرفی:

یکی از دیگر مواردی که در هنگام خرید باید مورد توجه قرار گیرد نوع فوم‌ به کار رفته در این نوع مبلمان است. اگر فوم به کار رفته در ساخت مبلمان، فوم سرد باشد، بهتر است زیرا حالت ارتجاعی بهتری نسبت به فوم گرم دارد و پس از برخاستن از روی مبل سریع به حالت اولیه برمی‌گردد.
۵- رنگ‌ و ورق‌کاری مبلمان استیل یا سلطنتی

به طور معمول از دو تکنیک رنگ‌های پلی استر و ورق کاری در رنگ آمیزی مبلمان استیل استفاده می شود. توجه نمایید که رنگ‌های‌ پلی استر در مقابل حرارت، رطوبت، چربی، جوهر و ... مقاومت بسیار خوبی دارند.


خرید مبل سلطنتی ملایر

خرید مبل سلطنتی ملایر می تواند به حس و حال منزل شما رنگ تازه ای ببخشد و قطعا خرید مبل استیل ملایر می تواند، حس لوکس بودن را در منزل شما افزایش دهد و با خرید مبل سلطنتی مناسب با دکوراسیون منزل خود می توانید زیبایی منزل خود را دوچندان کنید.
امروزه با وجود تنوع زیاد مبلمان موجود در بازار کشور انتخاب مبلمان مناسب کار دشواری است. مبلمان سلطنتی ملایر یکی از انواع مبلمان هست که در شهر ملایر به دست هنرمندان منبت کار کشورمان ساخته و به بازار کشور عرضه میشود.
این محصولات یکی از عناصر لوکس و زیبایی هستند که زیبا سازی هرچه بیشتر محیط منزل استفاده کرد. یکی از محبوب ترین انواع مبلمان در ایران مبل سلطنتی است که با وجود تنوع بسیار مبلمان ها هنوز هم فروش مبل سطنتی ملایر به میزان زیادی در بین هموطنانمان رایج است.
فروشگاه اینترنتی مبل ملایر بهسان چوب
، به عنوان یک بازار خرید آنلاین مبل استیل ملایر و نیمه استیل ملایر، آماده است تا محصولات خریداری شده را با بهترین نحو بسته بندی به کلیه شهرهای ایران ارسال نماید. با ما همراه باشید.

پیشنهادات بهسان چوب

مبل راحتی پرنس 8نفره
مقایسه