advertise

میز عسلی وجلومبلی

خرید میز عسلی وجلومبلی در ملایر


استفاده از میز عسلی در زیباتر نشان دادن مبلمان و دکوراسیون داخلی منزل نقش بسزایی دارد
و از طرفی برای راحتی ما در زمان پذیرایی از مهمان ها امری ضروری تلقی میشود.فرض برآنکه
بخواهیم آن را حذف کنیم پس ظروف پذیرایی یا لیوان چایی و یا حتی روزنامه ای که در منزل زمان
اوقات فراغت میخوانیم در کجا قرار دهیم؟

درمورد میز عسلی و جلومبلی بخوانیم

میزعسلی وجلومبلی

در بعضی موارد از میز عسلی میتوان برای قرار دادن اشیاء زینتی ودکوری مثل گلدان استفاده نمود و یا حتی میتوان چند عکس یادگاری با قاب های کوچک روی آنها قرار داد وبااین کار موجب جلوه بخشیدن به محیط پذیرایی و اتاق نشیمن شویم. در برخی موارد خانم های با سلیقه بااستفاده از یک پارچه ترمه ی زینتی زیبایی دو چندان به میز عسلی وهمچنین به محیط خانه میدهند.

میز عسلی وجلومبلی

انواع میز عسلی وجلومبلی

انواع میز عسلی وجلومبلی

میز عسلی را میتوان از لحاظ جنس و ظاهر در انواع گوناگون مشاهده کرد. معمولی ترین آنها که در بازار زیاد یافت میشود میتوان به انواع تاشو دسته دار یا بدون دسته ومجموع سه عددی عسلی با میز به شکلهای مربع . مستطیل . دایره و یابیضی اشاره کرد. درهنگام خرید میز عسلی به سه مورد که حائز اهمیت است میپردازیم ۱.فرم میز :فرم میز با مدل مبلمان و خانه رابطه ی مستقیم دارد.مثلا برای خانه های کوچک مدل مستطیلی ویا مربع گزینه ی مناسبتری میباشند تا مدل دایره ای. چرا که مدل دایره ای فضارو کوچکتر نشان میدهند. ۲.رنگ میز:بهتر است برای فضاهای کوچک رنگهای روشن انتخاب کنیم چه بسا رنگهای روشن فضا رار بزرگتر از آنچه هست نشان میدهند.ضمن اینکه رنگ میز عسلی باید مطابق با رنگ پارچه وچوب مبلمان انتخاب گردند. ۳.ابعاد استاندارد:به طور معمول سطح میز جلومبلی باید ۵ سانتی متر بالاتر از ارتفاع کف مبلمان کناری آن باشد.استادارد ارتفاع میز بین ۴۰ تا ۵۰ سانتی متر میباشد.


جنس میز عسلی و جلومبلی

میز وعسلی جلومبلی در جنس های مختلف وارد بازار شده اند که میتوان به موارد زیر اشاره نمود: ۱.چوبی ۲.ام دی اف ۳.شیشه ای ۴.فلزی که هر کدام بستگی به سلیقه ی مشتری و البته با توجه به سبک انتخابی در نوع مبلمان خریداری میشوند.

جنس میز عسلی وجلومبلی

قیمت مبل راحتی در ملایر چقدر است؟

همانطور که پیش تر گفته شد قیمت مبلمان راحتی ملایر ، به قدری نسبت به اقصی نقاط دیگر کشور ارزان است که دیگر از مبل ملایر به عنوان سوغات ملایر یاد می شود. از این رو شما می توانید با هر رنج قیمت و هر درآمدی که داشته باشید، مبل مورد نظر خود را برای منزلتان تهیه نمایید.
اما شاید برای شما این سوال پیش بیاید که دلیل این ارزانی چیست؟
در پاسخ به این سوال باید گفت دلیل ارزانی استفاده از مواد و چوب های بی کیفیت یا استفاده از که رزین به جای چوب در ساخت آن نیست، بلکه دلیل مناسب بودن قیمت، به سبب آن است که مرکزیت تولید مبل در خود شهرستان ملایر می باشد و  بدون هیچ واسطه ای از کارگاه به دست خریدار می رسد.
اگر تا به حال به ملایر سر زده باشید خواهید دید که هر فروشنده مبلمان ملایر خود دارای کارگاه تولیدی می باشد و این خود سبب شده است که حتی واسطه ای بین کارگاه تولیدی و فروشنده هم نباشد.

ویژگی های مبل راحتی در فروشگاه بهسان چوب

مفتخریم اعلام نماییم که کارخانه بهسان چوب از بهترین متریال برای ساخت مبلمان راحتی استفاده نموده است از این رو محصولات ما کیفیت و دوام بیشتری نسبت به برندهای دیگر دارد.
این مجموعه برای محصولات خود از چوب روسی و سفید برای اسکلت مبلمان، از اسفنج های سی کیلویی برای تیکه گاه و از فوم سرد برای نشیمن استفاده می کند. ارتفاع ها و تکیه گاه های این مبلمان بر اساس استاندارد روز دنیا تهیه می شود تا وقتی روی آن می نشینید احساس راحتی به شما دست بدهد و از خرید خود لذت کافی را برده باشید.
پارچه های مصرفی در مبلمان راحتی ملایر بسیار با کیفیت است و می توان به انواع پارچه های مخمل یا چرم، پارچه های زد لک، مازراتی و ... اشاره نمود که از نوع بهترین پارچه ها می باشد.

خرید آنلاین مبل راحتی ملایر

فروشگاه اینترنتی مبل ملایر بهسان چوب، به عنوان یک بازار خرید آنلاین کلیه مبلمان و یا سرویس های خواب و سایر محصولات آماده است تا محصولات خریداری شده را با بهترین نحو بسته بندی به کلیه شهرهای ایران ارسال نماید.
به علت وجود تنوع بالای محصولات این مجموعه از نظر شکل، ظاهر و رنگ آمیزی می توانید محصولمورد نظر خود را با تم رنگی درست و بر اساس سبکی که در منزل دنبال می کنید تهیه کنید.
برای آسودگی مشتریان در انتخاب مبل راحتی سعی شده است از رنگ بندی های مختلفی استفاده شود تا مشتری راحت تر بتواند محصول موردنظر را متناسب با سلیقه خود انتخاب نماید.

پیشنهادات بهسان چوب

مبل راحتی پرنس 8نفره
مقایسه