advertise

مبلمان تختخواب شو


ما در این مقاله سعی برآن داریم که مبلمان تختخواب شورا معرفی کرده و همچنین هر
آنچه لازم است درمورد آن بدانید برای شما توضیح دهیم.
امروزه در بازار شاهد دسته ی جدیدی از انواع مبل راحتی تختخواب شوهستیم اما این
نوع مبلمان چه کاربردی دارند ومختص چه نوع محیط هایی هستند وسایر نکات باید مورد بررسی قرار گیرد. 

نکات مورد توجه هنگام خرید این نوع مبلمان

۱.اسکلت مبل

۱.اسکلت مبل یکی از مهمترین نکاتی که باید مورد توجه قراربگیرد استحکام اسکلت مبل تختخواب شو میباشد.یک اسکلت بندی محکم سبب افزایش دوام وطول عمر مبلمان میشود.بهترین اسکلت بندی اسکلت فلزی میباشد اما پایه ها باتوجه به جنس روکش انتخاب میشود وممکن است چوبی باشدکه بهتر است با چسب به بدنه وصل شوند اتصالات میخی بعدازمدتی شل شده وباعث لق خوردن تختخواب میشود.

مبل راحتی ملایر و کیفیت بالای آن

2.جنس پارچه

۲. جنس پارچه

قبل از خرید دقت داشته باشید که جنس پارچه وبافت آن طوری طراحی شده باشد که به هنگام خوابیدن به روی آنها باسلیقه و ذائقه ی شما به طور کامل هماهنگی داشته باشد به طور کل بافت هایی را که نرم ولطیف و مقاوم هستند انتخاب کنید.


۳. تشک به کاررفته

برای ساخت این نوع مبلمان از سه نوع تشک استفاده میشود: ۱.تشک پنبه و پلی استری:تشکی نازک وراحت با خاصیت فنری با عمق ۲۰سانتی متر ۲.تشک فومی:یکی از متداولترین تشک هاست عمق استاندارد آنها بین ۷الی ۱۳سانتی متر است. ۳.تشک فنری:انعطاف پذیر با عمق ۱۲ سانتی متر از میان این سه نوع متریال تشک فومی بعلت داشتن خاصیت ارتجاعی یکی از متداولترین تشک هاست که در صنعت ساخت مبلمان استفاده میشود.

مبل راحتی ملایر و قیمت مناسب

سایر نکات در مورد مبلمان تختخواب شو

قبل از خرید این نوع مبلمان باید در نظرداشته باشیم متراژفضایی که مبل در آن قرار میگیردمناسب است یا خیر و برای چه گروه سنی استفاده خواهد شد کوچک یا بزرگ-پیر یاجوان ویااینکه زوج هستید یا تنهایی میخواهید از آن استفاده کنید.بهر حال همه جوانب را باید درنظر گرفت تا بعدا در چیدمان به مشکل نخورید. این نوع مبلمان برای خانه های کوچک کاربردی هستند همچنین در خانه هایی که اتاق مهمان ندارند گاهی ممکن است شب را در خانه شما بگذرانندونیاز به یک یاچند تخت اضافی داشته باشید یا ممکن است دانشجو باشید ودرسوییت کوچکی زندگی کنید که تنها یک اتاق دارد وشمامجبورباشیداز آن اتاق بعنوان اتاق نشیمن اتاق خواب واتاق کار یا مطالعه استفاده کنید.مبل تختخواب شو یکی از بهترین گزینه ها برای حل چنین مسئله هایی است.

ویژگی های مبل راحتی در فروشگاه بهسان چوب

مفتخریم اعلام نماییم که کارخانه بهسان چوب از بهترین متریال برای ساخت مبلمان راحتی استفاده نموده است از این رو محصولات ما کیفیت و دوام بیشتری نسبت به برندهای دیگر دارد.
این مجموعه برای محصولات خود از چوب روسی و سفید برای اسکلت مبلمان، از اسفنج های سی کیلویی برای تیکه گاه و از فوم سرد برای نشیمن استفاده می کند. ارتفاع ها و تکیه گاه های این مبلمان بر اساس استاندارد روز دنیا تهیه می شود تا وقتی روی آن می نشینید احساس راحتی به شما دست بدهد و از خرید خود لذت کافی را برده باشید.
پارچه های مصرفی در مبلمان راحتی ملایر بسیار با کیفیت است و می توان به انواع پارچه های مخمل یا چرم، پارچه های زد لک، مازراتی و ... اشاره نمود که از نوع بهترین پارچه ها می باشد.

خرید آنلاین مبل راحتی ملایر

فروشگاه اینترنتی مبل ملایر بهسان چوب، به عنوان یک بازار خرید آنلاین کلیه مبلمان و یا سرویس های خواب و سایر محصولات آماده است تا محصولات خریداری شده را با بهترین نحو بسته بندی به کلیه شهرهای ایران ارسال نماید.
به علت وجود تنوع بالای محصولات این مجموعه از نظر شکل، ظاهر و رنگ آمیزی می توانید محصولمورد نظر خود را با تم رنگی درست و بر اساس سبکی که در منزل دنبال می کنید تهیه کنید.
برای آسودگی مشتریان در انتخاب مبل راحتی سعی شده است از رنگ بندی های مختلفی استفاده شود تا مشتری راحت تر بتواند محصول موردنظر را متناسب با سلیقه خود انتخاب نماید.

پیشنهادات بهسان چوب

مبل راحتی پرنس 8نفره
مقایسه