advertise

مبل راحتی ملایر و ۳ ویژگی مهم آن

خرید مبلمان اسپرت در ملایر

اکثر افراد ترجیح می دهند بعد از گذراندن یک روز کاری سخت، روی مبل راحتی جلوی تلویزیون نشسته و اوقات فراعت خود را جلوی تلویزیون به سر ببرند، به همین منظور باید مبلمانی را تهیه نمایند که علاوه برداشتن ظاهری زیبا، از لحاظ کیفیت نیز مرغوب بوده و در ساخت آن از الیاف بیشتری استفاده شده باشد تا در هنگام استراحت در اوج راحتی تمام به سر ببرند.
برای همین پیشنهاد ما به شما خرید مبل راحتی ملایر است زیرا تمام این ویژگی ها را در خود دارا می باشد. اگر می خواهید با ویژگی ها و مزایای این محصول بیشتر آشنا شوید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

مبل راحتی ملایر چه ویژگی هایی دارد؟

۱. مبل راحتی ملایر و کیفیت بالای آن

همانطور که می دانید ملایر همدان، دارای باکیفیت ترین انواع مبلمان تولید شده و این شهر به عنوان شهر ملی و پایخت مبل و منبت ایران شناخته شده است.
بهره گیری از پارچه های اعلاء، اسفنج ها و چوب های مرغوب در ساخت به دست تولیدکنندگان توانمند، این امکان را فراهم آورده است که شما مشتریان گرامی، بتوانید از ایده آل ترین مبلمان راحتی که از تولیدات داخلی می باشد، خریداری کنید و به منزل خود ببرید.

مبل راحتی ملایر و کیفیت بالای آن

مبل راحتی ملایر و تنوع بالا

۲. مبل راحتی ملایر و تنوع بالا

علاوه بر کیفیت، ساخت مبل راحتی ملایر با تنوع بالا سبب شده تا ملایر، با کشور ایتالیا که خاستگاه مبل راحتی جهان به شمار می آید به رقابت بپردازد. این تنوع بالا باعث شده که مشتریانی که برای خرید مبلمان به این شهر سفر می کنند هرگز دست خالی برنگردند.
شما می توانید محصول مناسب خود را از بین انواع مدل ها از جمله اسپرت، ال، مدرن، یو شکل، نیم ست و ست های هفت نفره یا نه نفره را انتخاب و خرید نمایید.


۳. مبل راحتی ملایر و قیمت مناسب

از طرفی، علیرقم کیفیت تضمین شده و تنوع بالا، قیمت مناسب مبل راحتی تولید شده در شهر ملایر نسبت به اقصی نقاط دیگر کشور، خود دلیل مهمی است که مشتریان زیادی را از نقاط دور و نزدیک کشور به این شهر بکشاند.
این محصولات به دلیل تولید و عرضه مستقیم دارای قیمت مناسبی هستند و می توان مبل موردنظر را با یک سوم قیمت یا حتی کمتر از قیمتی که در بازار مبل های تهران به فروش می رسد خریداری نمود .

مبل راحتی ملایر و قیمت مناسب

قیمت مبل راحتی در ملایر چقدر است؟

همانطور که پیش تر گفته شد قیمت مبلمان راحتی ملایر ، به قدری نسبت به اقصی نقاط دیگر کشور ارزان است که دیگر از مبل ملایر به عنوان سوغات ملایر یاد می شود. از این رو شما می توانید با هر رنج قیمت و هر درآمدی که داشته باشید، مبل مورد نظر خود را برای منزلتان تهیه نمایید.
اما شاید برای شما این سوال پیش بیاید که دلیل این ارزانی چیست؟
در پاسخ به این سوال باید گفت دلیل ارزانی استفاده از مواد و چوب های بی کیفیت یا استفاده از که رزین به جای چوب در ساخت آن نیست، بلکه دلیل مناسب بودن قیمت، به سبب آن است که مرکزیت تولید مبل در خود شهرستان ملایر می باشد و  بدون هیچ واسطه ای از کارگاه به دست خریدار می رسد.
اگر تا به حال به ملایر سر زده باشید خواهید دید که هر فروشنده مبلمان ملایر خود دارای کارگاه تولیدی می باشد و این خود سبب شده است که حتی واسطه ای بین کارگاه تولیدی و فروشنده هم نباشد.

ویژگی های مبل راحتی در فروشگاه بهسان چوب

مفتخریم اعلام نماییم که کارخانه بهسان چوب از بهترین متریال برای ساخت مبلمان راحتی استفاده نموده است از این رو محصولات ما کیفیت و دوام بیشتری نسبت به برندهای دیگر دارد.
این مجموعه برای محصولات خود از چوب روسی و سفید برای اسکلت مبلمان، از اسفنج های سی کیلویی برای تیکه گاه و از فوم سرد برای نشیمن استفاده می کند. ارتفاع ها و تکیه گاه های این مبلمان بر اساس استاندارد روز دنیا تهیه می شود تا وقتی روی آن می نشینید احساس راحتی به شما دست بدهد و از خرید خود لذت کافی را برده باشید.
پارچه های مصرفی در مبلمان راحتی ملایر بسیار با کیفیت است و می توان به انواع پارچه های مخمل یا چرم، پارچه های زد لک، مازراتی و ... اشاره نمود که از نوع بهترین پارچه ها می باشد.

خرید آنلاین مبل راحتی ملایر

فروشگاه اینترنتی مبل ملایر بهسان چوب، به عنوان یک بازار خرید آنلاین کلیه مبلمان و یا سرویس های خواب و سایر محصولات آماده است تا محصولات خریداری شده را با بهترین نحو بسته بندی به کلیه شهرهای ایران ارسال نماید.
به علت وجود تنوع بالای محصولات این مجموعه از نظر شکل، ظاهر و رنگ آمیزی می توانید محصولمورد نظر خود را با تم رنگی درست و بر اساس سبکی که در منزل دنبال می کنید تهیه کنید.
برای آسودگی مشتریان در انتخاب مبل راحتی سعی شده است از رنگ بندی های مختلفی استفاده شود تا مشتری راحت تر بتواند محصول موردنظر را متناسب با سلیقه خود انتخاب نماید.

پیشنهادات بهسان چوب

مبل راحتی پرنس 8نفره
مقایسه