advertise

خرید تخت خواب در ملایر و نکات آن

خواب نیاز اساسی و مشترک همه انسان هاست .همه ما تقریبا یک سوم زندگی خود را در رختخواب میگذرانیم ویک خواب راحت انرژی مورد نیاز برای فعالیت های روز بعد مارا تامین می کند . برای داشتن خوابی با کیفیت نیازمند داشتن یک تخت خواب استاندارد و مناسب هستیم تا روز جدید خود را پر انرژی و با آمادگی شروع کنیم .از این رو دقت در خرید تخت خواب در ملایر استاندارد و مناسب در هنگام خرید از اهمیت ویزه ای برخوردار است .
بنابراین با آگاهی کامل از نیاز خود و ویژگی های متناسب با ان برای خرید تخت خواب اقدام کنید . در صورتی که شما قصد دارید تخت خوابی تهیه کنید و برای شما هم زیبایی و هم ایمنی و سلامت اجزای آن اهمیت دارد پیشنهاد می کنیم در این مقاله از وبسایت بهسان چوب همراه باشید و آن را به صورت کامل و با دقت مطالعه کنید .

ویژگی های یک تخت خواب استاندارد در ملایر

ارتفاع مناسب

یکی از ویژگی های مهم یک تخت خواب گردش هواست .که لازمه آن ارتفاع مناسب تخت است. این ویژگی به منظور جلوگیری از رشد میکروب هادر گرما و رطوبت از اهمیت بالایی برخوردار است رعایت این نکته علاوه بر کمک به حفظ بهداشت سبب می شود خواب راحت تر و بهتری در طول شب داشته باشید .به همین دلیل تخت شماباید از ارتفاع مناسبی برخوردار باشد تا جریان هوا به راحتی از قسمت زیرین تشک نیز در گردش باشد . تخت خواب های موجود در فروشگاه بهسان چوب دارای ارتفاع مناسب می باشد .

خرید تخت خواب در ملایر | بهسان چوب

ارتفاع مناسب تخت خواب | بهسان چوب

ارتفاع تخت خواب استاندارد بزرگسال

یک تخت خواب استاندارد نباید مماس با زمین باشد هر چند باز بودن زیر تخت شما را مجبور میکند تا دائم آن را تمیز کنید اما لبه های مماس نیز مانع از گردش هوا می شود . برای سهولت در تمیز کردن زیر تخت خواب سعی کنید تخت خوابی را انتخاب کنید که دسترسی به قسمت زیرین آن آسان تر باشد بهترین زاویه ای که هنگام نشستن روی تخت بایدبین زانو وران ایجاد شود ۹۰درجه است به طوری که کف پاها در تماس کامل با کف زمین باشد و زانو ها قائم بر بدن باشد .ارتفاع مناسب یک تخت استاندارد برای افراد بالغ بین ۳۰تا ۴۰ سانتیمتر است و اندازه کمتر یا بیشتر از آن دردسر آفرین خواهد بود .


اگر ارتفاع کمتر از این میزان باشد هنگام نشستن روی به تخت پاها کاملا جمع شده و زانو ها بالا می آیند که سبب ایجاد حساس نا خوشایند به خصوص در افراد قد بلند میشود همچنین برای بلند شدن و دراز کشیدن روی تخت با سختی مواجه می شوید ضمن آنکه مرتب کردن تخت خواب های کوتاه سخت و خسته کننده است این موضوع نیز صادق است که اگر ارتفاع تخت بیش از اندازه استاندارد باشد ضمن خطر آسیب دیدگی در صورت افتادن از روی تخت.
نشستن روی آن و حتی بالا و پایین رفتن از آن به خصوص برای افراد قد کوتاه مشکل خواهد بود .


ارتفاع مناسب تخت کودک

ارتفاع مناسب تخت کودک بصورت تکی یا موجود در سرویس خواب کودک در ملایر بر اساس سن او نیز متفاوت خواهد بود اما معمولا ارتفاع آن بین ۲۰ تا ۳۰سانتیمتر متغییر است و ویژگی زاویه قائم در این بخش نیز صدق می کند .اما در نظر داشتن این نکته که کودک شما در حال رشد است نیز ضروری است.
اگر تخت ملایر را برای نوزاد خود تهیه می کنید بهتر است یک تخت خواب چند منظوره که از سن نوزادی تا نوجوانی قابل استفاده است خریداری کنید . مزیتی که این نوع تخت دارد آن است که تا زمان بزرگ شدن نوزاد دارای نرده های محافظ است و پس از آن قابلیت جداشدن را داردنکته دیگر ارتفاع تخت است که قابلیت تنظیم شدن را داردو با افزایش سن و قد کودک می تون ارتفاع آن را افزایش داد.

خرید تخت خواب کودک در ملایر | بهسان چوب

سهولت در جابه جایی

از دیگر ویزگی های یک تخت خواب استاندارد سهولت در جابه جایی است هرچند تقریبا تمام تخت خواب ها ی ملایر قابل جدا شدن هستند اما اگر مستاجر هستید و مدام مجبور به باز و بسه کردن قطعات ان میشوید سعی کنید مقام ترین تخت خواب را از این نظر انتخاب کنید تا در طلانی مدت آسیب نبینند ضمن آنکه برای اطمینان بیشتر مراحل دقیق نصب را از فروشنده بپرسید .مساله دیگر سبک بودن تخت خواب است بعضی تخت خواب ها بسیار سنگین بوده وهنگام جابه جایی و هم و نقل مشکل آفرین خواهد بود .


پایه مستحکم

نکته دیگر در انتخاب تخت خواب مناسب استحکام پایه تخت است .پایه باید بتواند وزن مداوم تشک را بدون خم شدن .تضعیف .ترک خوردن یا شکستگی تحمل کند.از طرفی هنگامی که فردی روی آن قرار میگیرداین پایه علاوه بر وزن تشک باید تحمل وزن شخص را نیز داشته باشد. مساله بعدی جکدارو بدون جک بودن کفی تخت است.
کفی هایی که به حالت جک دار هستند دیگر نیازی به پایه ندارندو امکان دسترسی آسان به فضای زیر تخت والبته نگهداری وسایل را دارد کیفیت و استحکم این کفی های جک دار از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

ویژگی های تخت خواب در فروشگاه بهسان چوب

مفتخریم اعلام نماییم که کارخانه بهسان چوب از بهترین متریال برای ساخت انواع تخت خواب و سرویس خواب استفاده نموده است از این رو محصولات ما کیفیت و دوام بیشتری نسبت به برندهای دیگر دارد.
این مجموعه برای محصولات خود از چوب روسی و سفید برای اسکلت مبلمان، از اسفنج های سی کیلویی برای تیکه گاه و از فوم سرد برای نشیمن استفاده می کند. ارتفاع ها و تکیه گاه های این مبلمان بر اساس استاندارد روز دنیا تهیه می شود تا وقتی روی آن می نشینید احساس راحتی به شما دست بدهد و از خرید خود لذت کافی را برده باشید.
کلیه چوب هایی که در اسکلت تخت خواب های تولید شده در شرکت بهسان چوب مورد استفاده قرار می گیرند از انواع بهترین تخت خواب ها می باشند.

ابعاد استاندارد یک تخت خواب چقدر است ؟

ابعاد استاندارد (طول و عرض )یک تخت خواب تک نفره معمولا ۹۰*۲۰۰ سانتی متر است که این ابعاد در یک تخت دو نفره معمولا ۱۶۰*۲۰۰ سانتیمتر است. تخت کودک  نیز معمولا ابعادی در حدود۶۰*۱۴۰ سانتیمتر را دارد گر فردی درت یا چاق هستید یا قد بلندی دارید تخت دو نفره ۱۸۰*۲۰۰ سانتیمتر برای شما مناسب می باشد .
بعد از اینکه تخت خواب که خریداری کردید کاملا متناسب با نیاز شما بود لازم است برای این تخت خواب تشکی خریداری کنید که علاوه بر راحت بودن کاملا ایمن باشد. درنظر داشته باشیدکه تشک های فنری برای کودکان مناسب است و بزرگسالان بهتر است از تشک طبی فنری استفاده کنند و تشک هایی که فنر ندارند صرفا طبی هستند و برای کسانی که مشکل کمر درد دارند مناسب تر است .
اگر قصد خرید تخت خواب استاندارد و مناسب را دارید پیشنهاد ما به شما این است که از سایت بهسان چوب ملایر دیدن فرمایید

پیشنهادات بهسان چوب

مبل راحتی پرنس 8نفره
مقایسه