advertise

خرید مبل منبت ملایر

از بین انواع مبل هایی که توسط طراحان و تولید کنندگان طراحی و تولید شده اند، مبل های راحتی طرفداران یشتری دارند زیرا تنوع بالای آن ها و قیمت مناسب و ابعاد کوچک تر آنها نسبت به سایر مبل های دیگر باعث شده که این مبل ها طرفداران زیادی داشته باشند .اماهنوز هم مبل های منبتی یا استیل و همچنین کلاسیک طرفداران خاص خودشان را دارند .خیلی از افراد سعی می کنند برای خانه های مجلل و اشرافی خود از مبلمان استیل یا سلطنتی استفاده کنندو می توان گفت که این نوع مبلمان بهترین انتخاب برای مهمانی ها می باشد و جلوه ویژه ای را به پذیرایی شما می بخشد .
دراین مقاله سعی شده که نکاتی را پیامون مبلمان استیل برای شما عزیزان باز گو کنیم تا با دید باز تری به خرید مبلمان منبت در ملایر بپردازید و از انتخاب خود لذت ببرید.

مبل منبت ملایر

تفاوت مبل منبت ملایر و مبل کلاسیک ملایر

در این بین خیلی از افراد تشخیص نمیدهند که تفاوت هایی بین مبل کلاسیک و سلطنتی وجود دارد و این دو را با هم اشتباه می گیرند .اما باید بدانید که بین این دو مدل مبل تفاوت هایی وجود داردبه علت همین تفاوت هاست که این مبل ها به دو دسته تقسیم بندی شده اند .در هر دوی این نوع مبلمان منبت کاری هایی وجود دارد ولی منبت کاری ها و طرح های که روی مبل کلاسیک وجود دارد خیلی ساده تر و کمتر از مبل منبتی می باشد.
در مبل سلطنتی ملایر یا مبلمان منبت ملایر کنده کاری و طرح ها خیلی ظریف تر و پیچیده تر از مبل کلاسیک است و در بیشتر مبل های استیل شما میبینید که تاج وجود دارد واین تاج ها معمولا در وسط مبل قرار داردو بیشتر منبت کاری ها روی تاج مبل قرار دارد .

مبل منبت ملایر | بهسان چوب

خرید مبل منبت ملایر | بهسان چوب

تقاوت مبل منبت ملایر با دیگر انواع مبلمان

ولی از اولین تفاوت های بارز و مشخصی که بین مبل استیل و بقیه مبل ها وجود دارد تعداد اجزای این مبل ها است. معمولا مبل های منبت ملایر در قالب ۷ نفره و ۹ن فره عرضه می شود .افراد با توجه به نیاز خود می توانند هر کدام را که بخواهند تهیه کنند. برای خرید مبلمان حتما به متراژوفضایی که قرار است مبل در آن قرا گیردتوجه کنید زیرا قرار دادن مبل های منبتی در محیط های کوچک باعث می شود نه تنها محیط زیبا نباشدبلکه آرامش را از محیط می گیرد و تردد افراد دچار مشکل می شود.


خرید مبل منبت ملایر و اصطلاحات رایج

احتمالا برای شما هم پیش اماده است که برای خرید مبلمان در ملایر به یک فروشگاه مبلمان در ملایر برای خرد مبلمان رفته باشید و متوجه شوید که فروشندگان از یکسری اصطلاحات مشخصی برای تبادل اطلاعات در زمینه آن کالای مشخص استفاده می کنندو ممکن است برخی از آن ها برای شما آشنا نباشد با آگاهی از این اصطلاحات شما میتوانید بهتر ارتباط برقرار کنیدو با آگاهی بیشتری تصمیم بگیرید .

فروش مبل منبت ملایر در ملایر | بهسان چوب

واحد مبلمان
وقتی با این اصطلاح مواجه میشوید فکر کنید که واحد مبل برابر با تعداد ظرفیت افراد است که مبل می تواند روی خود داشته باشداما اینگونه نیست واحد های مبل به این صورت هستند که مبل یک نفره برابربایک واحد مبل . مبل دو نفره یک ونیم واحد هستند همچنین مبل های ۳نفره برابر با ۲ واحد مبل می باشد.پس ست هفت نفره شامل :یک عددمبل ۳نفره .یک عدد مبل ۲نفره. دو عدد مبل تک نفره می باشد که اگر محاسبه کنید متوجه می شوید که معادل پنج و نیم واحد مبل است.

کلاف مبل
کلاف مبل از مهمترین قسمت های یک مبلمان است و همه قسمت های مختلف یک مبل را به هم وصل می کندو هر چه این کلاف کیفیت بیشتی داشته باشد دوام وطول عمر مبل ما هم بیشتر خواهد بود . که معمولا از چوب نراد . راش .گردو در ساخت کلاف مبل استیل استفاده می شود .

ویژگی های مبل منبت ملایر در فروشگاه بهسان چوب

مفتخریم اعلام نماییم که کارخانه بهسان چوب از بهترین متریال برای ساخت مبلمان منبت ملایر استفاده نموده است از این رو محصولات ما کیفیت و دوام بیشتری نسبت به برندهای دیگر دارد.
این مجموعه برای محصولات خود از چوب روسی و سفید برای اسکلت مبلمان، از اسفنج های سی کیلویی برای تیکه گاه و از فوم سرد برای نشیمن استفاده می کند. ارتفاع ها و تکیه گاه های این مبلمان بر اساس استاندارد روز دنیا تهیه می شود تا وقتی روی آن می نشینید احساس راحتی به شما دست بدهد و از خرید خود لذت کافی را برده باشید.
پارچه های مصرفی در مبلمان منبت ملایر بسیار با کیفیت است و می توان به انواع پارچه های مخمل یا چرم، پارچه های زد لک، مازراتی و ... اشاره نمود که از نوع بهترین پارچه ها می باشد.

مهمترین نکات هنگام خرید مبل منبت ملابر چیست ؟

وقتی تصمیم گرفتید برای منزل خود از مبلمان منبت ملایر استفاده نمایید لازم است به یک سری نکات توجه داشته باشید تا خرید بهتری انجام دهید . اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید اندازه و ابعاد منزل و پذیرایی که قرار است مبلمان در آن قرارد بگیرد . از آنجایی که مبلمان منبتی اندازه بزگتری نسبت به سایر مبل ها دارند باید دقت کنید که این مبل ها را بری چه محیطی خریداری میکنید اگر فضای منزل شما کوچک باشد با خرید این نوع مبلمان نه تنها زیبا نیست بلکه موجب شلوغ به نظررسیدن پذیرایی میشود.
در مرحله بعد باید این مبلمان را با اصول و قواعد مشخصی در منزل خود بچینید تا بهترین دکوراسیون از قرار داردن آن حاصل شود .طرح های منبت .و ظریف کاری که روی این مبل ها قرار داردبه قدر کفایت زیبایی وجلوه به محیط می بخشد که نیازی به هیچ وسایل تزئینی اضافه نیست حتی سعی کنید در کنار مبل های استیل از فرش هایی که طرح های خیلی شلوغ وپر نقش ونگار دارندهم استفاده نکنید زیرا یک فضای شلوغی در منزل شما به وجود می آید که شما را از آن آرامش وزیبایی که می خواستید دور می کند.


چوب مبلمان منبت ملایر | بهسان چوب

چوب مبلمان منبتی (استیل )ملایر
بارزترین ویزگی مبل های منبتی ملایر چوب به کار رفته در ساخت کلاف این مبلمان می باشد.زیرا همانطور که میدانید بیشتر قسمت این مبلمان را چوب تشکیل می دهدعلاوه برا زیبایی جنسی که این چوب ها دارند اهمیت بسیار زیادی دارندو چوب های مختلف شرایط ظاهری متفاوتی دارندو می توانند منبت کاری های که روی آن ها انجام میشود را با کیفیت های مختلفی به نمایش بگذارند .
بنابراین کلاف مبل را به دقت برسی کنید تا مطمئن شوید از چوب با کیفیت ساخته شده یا مواد مصنوعی مشابه . راه تشخیص سریع وزن چوب است زیرا هر چقد که مواد مصنوعی را نزدیک به جنس اصلی بسازند باز هم وزن چوب بیشتر از وزن مواد مصنوعی می باشد.
همچنین روی مبل بشینید و مقداری حرکت کنید اگر دیدید موقع حرکت کردن شما ازمبل صدای جیرجیرمی آید نشان میدهد که کاف مبل از مواد بی کیفیت ساخته شده وهمچنین قطعات آن به خوبی به هم وصل نشده است وگزینه مناسبی برای خرید نیست .


خیلی ازمواردی که تاکنون به آن اشاره کردیم باعث میشود شما انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید اما در کنار تمام آن ها رنگ مبلمان استیل و ورق کاری هم ویژگی مهمی است که اگر آن را برسی کنید خرید مطمئن تری خواهید داشت .پیشتراین مبلمان به رنگ قهوه ای رنگ می شدند ولی با گذشت زمان تمایل افراد به تنوع رنگ بالا رفت و سعی شده از رنگ های دیگری هم برای رنگ آمیزی این مبلمان استفاده شود تا افراد با توجه به سلیقه و درکوراسیون منزلشان بتوانند رنگی که مد نظرشان است را تهیه کنند.

رنگ آمیزی مبلمان منبت ملایر
رنگ آمیزی مبلمان منبت ملایر به دو روش انجام میشود در این روش ها از رنگ پلی ستراستفاده می شود که در برار حرارت و رطوبت و چربی مقاومت بالایی دارد یا اینکه ورق کاری می شودکه معمولا از ورق طلا استفاده می شود که خیلی نازک می باشد و یک لایه زرورقی روی رنگ اصلی مبل گذاشته می شود که معمولا در رنگ های مسی . طلایی و نقره ای عرضه می شود که باعث جلوه بخشیدن به ظاهر این نوع مبلمان میشود .

پارچه مبل منبت ملایر
پارچه نیز درجلوه و زیبایی مبلمان سلطنتی تاثیر چشم گیری دارد پارچه های که در مبلمان منبت ملایر استفاده میشود تنوع زیادی دارند و ز کیفیت مورد قبولی بر خوردار هستند.باید توجه داشته باشید که علاوه بر متریال سازنده مبلمان سلطنتی چیزی که باعث میشود قیمت آن باز هم تغییر کند منبت و ظریف کاری روی مبلمان است هر چه طرح ها ظریفتر وکوچک تر باشند ینی کار بیشتری روی آن ها انجام شده و قیمت بیشتری دارند .


کلام آخر اینکه اگر قصد خرید مبلمان سلطنتی را دارید حدالامکان مبلمانی با کیفیت بالا خریداری کنید که نیاز به گارانتی نداشته باشد ویا از فروشگاه های معتبر خرید کنید که بتوان به ضمانت آن ها اعتماد کرد در این میان بازار مبل ملایر به دلیل اینکه ملایرشهر جهانی مبل و منبت کشورمی باشد از جایگاه ویژه ای برخوردار است . گروه صنعتی بهسان چوب ملایر پذیرای شما عزیزان می باشد .فروشگاه اینترنتی مبل ملایر بهسان چوب، به عنوان یک بازار خرید آنلاین کلیه مبلمان منبت ملایر، سلطنتی ، مبلمان کلاسیک و یا سرویس های خواب و سایر محصولات آماده است تا محصولات خریداری شده را با بهترین نحو بسته بندی به کلیه شهرهای ایران ارسال نماید. به علت وجود تنوع بالای محصولات این مجموعه از نظر شکل، ظاهر و رنگ آمیزی می توانید محصولمورد نظر خود را با تم رنگی درست و بر اساس سبکی که در منزل دنبال می کنید تهیه کنید. برای آسودگی مشتریان در انتخاب مبل راحتی سعی شده است از رنگ بندی های مختلفی استفاده شود تا مشتری راحت تر بتواند محصول موردنظر را متناسب با سلیقه خود انتخاب نماید.

فروشگاه مبلمان در ملایر | بهسان چوب

پیشنهادات بهسان چوب

مبل راحتی پرنس 8نفره
مقایسه