advertise

خرید مبلمان اسپرت در ملایر

وقتی وارد فرآیند خرید مبلمان می شوید،با اسامی و اصطلاحات مختلفی بر خورد خواهید داشت که بدون شک مبل اسپرت یکی از این اصطلاحات است اما اینکه مبل اسپرت چیست و چه تفاوتی با مبل های راحتی یا استیل و کلاسیک دارد، موضوعی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت .اسپرت اصطلاحی است که بیشتر در کشور ما رایج شده است و تعریف کاملا دقیق و مشخصی ندارد.معمولا به انواع مبل راحتی و مدرن که برای بخش پذیرایی از مهمانان به صورت راحتی استفاده می شود مبل اسپرت گفته می شود اگر چه در بعضی از نقاط جهان در زمینه ی دکوراسیون، اصطلاح مدرن کلمه ای کثیف به حساب می آید زیرا این عقیده وجود دارد که دکوراسیون مدرن سرد و فاقد شخصیت است. با این حال دکوراسیون مدرن و مبل های اسپرت می تواند گرم و حتی دلپذیر باشد.
ما در بهسان چوب، امکان خرید مبلمان اسپرت در ملایر، خرید مبل کلاسیک ملایر و خرید مبل استیل ملایر را برای شما خریداران گرامی فراهم آورده ایم.ما با تجربه ای نزدیک به ۲۵ سال در بازار تولید و پخش آینه کنسول،سرویس خواب و میز ناهارخوری ،آمائگی عقد قرارداد با کلیه ی سازمانه و ارگانها هستیم.

به طور معمول مد پسندها افرادی هستند که طرح های ساده و جدید معاصر را می پسندند. مبل اسپرت مبلی است که مهمان شما از آن لذت زیادی خواهد برد و نسبت به مبل های کلاسیک و سلطنتی از راحتی بسیار بالاتری برخوردار است.مبل اسپرت در حقیقت مبلی است که در هیچ کدام از دسته های مبلمان و دکوراسین سنتی جای نمی گیرد. یک مبل اسپرت به همراه یک طراحی مدرن و معاصر می تواند یک فضای کاملا دوست داشتنی را برای خانه ی شما فراهم کند. این مدل مبل می تواند در انواع رنگ های مختلف تهیه شود.با این حال انواع رنگ های ساده و خنثای آن طرفداران بیشتری دارد چرا که قابلیت تطبیق شدن با هر رنگ و طرحی را دارد.با این حال رنگ مبل اسپرت را باید با فضای کلی دکوراسیون خود هماهنگ کنید.مبل های اسپرت ویژگی های خاص خود را دارند و باید در چیدمان آنها در منزل نکات مهمی رو رعایت کرد .بهسان چوب ملایر از پیش قراولان صنعت مبلمان کشور می باشد که مبل سلطنتی و کلاسیک و مبل راحتی را نیز تولید می کند.

مبل اسپرت ملایر | بهسان چوب

قیمت مبل اسپرت در ملایر | بهسان چوب

اما مبل کلاسیک چیست و چه تفاوتی با مبل استیل دارد؟مبل کلاسیک شباهت زیادی به مبل استیل داشته و در عین حال، این دو مبل تفاوت‌هایی نیز با یکدیگر دارند. اگر بخواهیم به صورت کلی در رابطه با تفاوت ‌های مبل کلاسیک و سطلنتی صحبت کنیم، بایستی بگوییم که این دو سبک در حالت کلی در سه مورد با یکدیگر تفاوت دارند: میزان چوب استفاده شده، میزان منبت کاری و قیمت. میزان چوب استفاده شده در مبل کلاسیک نسبت به مبل استیل کمتر است و این امر نیز منجر به سبک‌تر بودن نسبی مبل کلاسیک نسبت به مبل استیل می‌شود. دلیل این امر را نیز شاید بتوان ابعاد بزرگتر مبل استیل نسبت به مبل کلاسیک دانست که معمولا از نظر اندازه نسبت به مبل کلاسیک بزرگتر می‌باشد.جهت خرید اینترنتی مبلمان ملایر به فروشگاه آنلاین بهسان چوب مراجعه کرده و از مدل های مختلف مبل کلاسیک و سلطنتی بازدید نمایید و سپس در صورت تمایل اقدام به خرید مبل سلطنتی در ملایر نمایید.


مبل اسپرت در ملایر

امروزه با کمی تغییر و تحول در ظاهر مبلمان هایی که تولید می شوند، تنوع زیادی در مبلمان به وجود آمده است. در نتیجه ما با انبوهی از مبلمان رنگارنگ مواجه می شویم که در انتخاب مناسب شاید در نگاه اول کمی گیج کننده به نظر برسند. با حذف مبلمان هایی که مناسب برای فضا و دکوراسیون ما نیستند می توانیم کمی گزینه ها را محدود کنیم ،تا در نهایت بهترین انتخاب را انجام دهیم .مبل اسپرت یا به عبارتی همان مبل راحتی یکی از دو نوع مبلمان محسوب می گردد .در نقطه مقابل مبل کلاسیک وجود دارد .مبل های اسپرت برای راحتی هر چه بیشتر کاربرطراحی شده اند .شکل .طراحی و جنس آن به گونه ای است که راحتی افراد را اولویت اصلی قرار داده اند.در هنگام خرید مبلمان اسپرت در ملایر،بهترین گزینه شرکت بهسان چوب است که امکان خرید مبل سلطنتی ملایر،خرید مبل منبت کاری ملایر، خرید سرویس خواب ملایر و خرید مبل استیل ملایر را برایتان فراهم آورده است.

مبل اسپرت ملایر و قیمت مناسب | بهسان چوب

ویژگی های مبل اسپرت

مبل های اسپرت با توجه به ویژگی هایی که دارند در طول تاریخچه ی ۲۰۰ ساله ی خود استفاده از آنها محبوبیت زیادی پیدا نموده است و تقریبا در هر خانه ای در دنیای امروز حضور دارند. ویژگی های مبل اسپرت را می توان در چند مورد خلاصه کرد:
۱- از جنس های مختلفی ساخته می شوند اما نوع پارچه ای و کتان محبوب ترند.
۲-ارتفاع انها در مقایسه با مبل های استیل به مراتب کمتر است.
۳- دسته های مبل راحتی و اسپرت پهن تر است.
۴-در ابعاد و تعداد مختلف ساخته و فرآوری می شود.
۵- انواع مختلفی همچون لاوست یا مبل های دو نفره .کاناپه و تخت خواب شو دارند .
 جهت مشاوره ی رایگان و اطلاعات تکمیلی با واحد پشتیبانی بهسان چوب تماس حاصل نمایید تا از قیمت انواع مبل در ملایر مطلع شوید.

مزایای مبل اسپرت

اکنون که با تعریف مبل اسپرت،ویژگی های مبل اسپرت و تفاوت آن با سایر مبل ها آشنا شدید، به بیان مزایای مبل اسپرت می پردازیم.مبل های استیل یا کلاسیک حالتی بسیار رسمی و خشک دارند.نشستن بلند مدت روی آن ها مطمئنا خسته کنننده خواهد بود زیرا کاربر را به انجام ژست بدنی خاصی وادار می نماید. در نقطه ی مقابل مبل های راحتی از نظر شکل ،ابعاد و جنس به گونه ای هستند که کاربر هیچ گونه محدودیتی برای قرار گیری روی آن نداشته باشد .به طوری که بعضی از انواع مبل های اسپرت دارای بخش های تخت شو هستند که امکان راحتی بیشتر را نیز فراهم می کنند .یکی دیگر از نقاط قوت مبل های اسپرت به چیدمان آن مربوط می گردد. برخلاف بسیاری از مبل های استیل دارای اندازه ای کوچک تر و جمع و جور هستند .از این رو برای واحد ها و فضاهای کوچک بسیار راحت هستند .مبل های اسپرت و راحتی انعطاف پذیری بالایی دارندکه ناشی از تنوع خوب آن هاست می توان یک مبل اسپرت ۳ نفره یا یک ست ۵ نفره را بدون هیچ گونه تداخلی در چیدمان خانه،جلوی تلویزیون قرار دهید.مبل های اسپرت راحتی تنوع بسیار بالایی دارند.انواع ست ها با شکل و سبک مختلف از آن ها در دسترس هستند.مدل های مبل اسپرت تفاوت های بسیار زیادی در جنس ، شکل و اندازه با یکدیگر خواهند داشت. از این رو می توانند با هر سلیقه ای جور شوند.با کیفیت ترین مبل استیل ملایر را در فروشگاه بهسان چوب که معتبرترین مبل فروشی ملایر است ،جست و جو نمایید.

از دیگر مزایای مبل اسپرت ملایر که نباید ازآن غافل شد قیمت نسبتا کمتر آن در مقایسه با مبل های استیل و کلاسیک است.این تفاوت قیمت که گاهی به بیش از چند برابر می رسد، عمدتا به دلیل تنوع بالای مبل های اسپرت است .مبل های اسپرت با همه خوبی هایی که دارند نهایتا حالت غیر رسمی دارند و برای بعضی از شرایط مانند پذیرایی از مهمان شاید چندان مناسب نباشد.ماندگاری آن ها نیز به دلیل استفاده ی زیاد در مقایسه با مبل های استیل پایین تر است.مفتخریم اعلام نماییم که کارخانه بهسان چوب در ملایر از بهترین متریال برای ساخت مبلمان اسپرت استفاده نموده است.از این رو محصولات ما کیفیت و دوام بیشتری نسبت به برند های دیگر دارد.این مجموعه از چوب روسی و سفید برای اسکلت مبلمان و از اسفنج های تراکم بالا برای تکیه گاه و فوم سرد برای نشیمن مبلمان اسپرت استفاده می کند .پارچه ی مصرفی در مبلمان اسپرت بسیار باکیفیت است و از انواع پارچه های به روز موجود در بازار استفاده می شود تا راحتی و آرامش را برای شما فراهم آورد.برای خرید مبلمان اسپرت در ملایر و دیدن محصولات دیگر بهسان چوب نظیر:مبل کلاسیک ملایر، سرویس خواب ملایر،سرویس خواب نوزاد ملایر و سرویس خواب عروس ملایر از سایت ما دیدن نمایید.

پیشنهادات بهسان چوب

مبل راحتی پرنس 8نفره
مقایسه