advertise

مبل راحتی ملایر و ۳ ویژگی مهم آن

مبل مصری ملایر

مبل سلطنتی مصری جز دسته مبل های استیل است که در واژه عموم مردم با نام مبل سلطنتی شناخته می شود .مبل مصری یا همان مبل سلطنتی مصری دارای ویزگی های خاصی است که در این مقاله سعی داریم ابتدا به معرفی مبل های مصری و علت نام گذاری آن .ویژگی های این مبلمان ودر نهایت عوامل تا ثیر گذار در قیمت این مبلمان رابرای شما بازگو کنیم. با ما در وبسایت فروشگاه مبلمان ملایر بهسان چوب همراه باشید تا با هم به بررسی مبل مصری ملایر بپردازیم، فروشگاه بهسان چوب یکی از بهترین فروشگاه مبلمان ملایر می باشد که شما می توانید انواع مبلمان مبلمان ملایر را در فروشگاه بهسان چوب مشاهده نمایید و برای خرید مبلمان استیل ملایر، خرید مبلمان راحتی ملایر و ... اقدام نمایید. یکی از پرطرفدار ترین مدل های مبلمان در فروشگاه بهسان چوب مبل سلطنتی مصری ملایر می باشد که شباهت بسیار زیادی به مبل استیل مصری ملایر دارد. فروشگاه بهسان چوب سعی نموده است تا با حفظ کیفیت بالا، قیمت مبل مصری ملایر را پایین نگه دارد. برای خرید مبل مصری ملایر به فروشگاه بهسان چوب مراجعه نمایید.

مبل مصری ملایر چه ویژگی هایی دارد؟

مبل سطلنتی مصری ملایر و نام گذاری آن

همانطور که می دانید مبل های سلطنتی از گذشته تا کنون نماد اشرافی گری و تجملات دربار و سطوح بالای جامعه بوده اند .به نوعی هر زمان که وسیله ای برای بیان تمکن مالی افراد ثروتمند وقدرتمند به میان می امد آن ها ازبالاترین کیفیت و قیمت برخوردار بوده وتمایز فاحش با سایر هم نوعان ساخته شده خود می داشتند .مبل ها که قدمت طولانی دارند از این موضوع مستثنی نیستند .
مبل ها در کاخ ها وبناهای پادشاهان دارای دسته بندی گوناگون بودند .مثلا رده های بالای حکومتی بر روی صندلی های خاص می نشستند وسایرین بر روی زمین و... تخت پادشاه یا حاکم نیز با تزیینات و جواهرات آراسته می شد تا وضوح و مقام وی را به رخ دیگران بکشد .

مبل مصری ملایر | بهسان چوب

خرید مبل مصری ملایر | بهسان چوب

مبل مصری ملایر و تاریخچه آن

اما از آنجاکه مصریان با تاریخچه بسیار طویل دراشراف گری وتجملات شناخته می شوند .پادشاهان بسیاری به خود دیده اند و از گذشته با برده داری وجمع آوری مال برای خود قدرت های کوچک وبزرگی زیر سایه پادشاه برای خود دست وپا میکردند هر یک سنگ بنای یک وسیله را برای نمایش وجلوه میان دیگران ارائه می کرد .اما چیزی که در بین آن ها مرسوم بود تخت هایی بودند که آن ها در کاخ ها خود قرار می دادند.
یا برآن سوار شده و در شهر تردد می کردند .همه این تخت ها از سنگ های قیمتی و زینتی پوشیده شده اند و به نوعی نماد قدرت مالی آن ها به شمار می رفتند مبل سلطنتی مصری ملایر از همان تخت ها و سریر ها الهام گرفته و این نقش ونگار های ریز و درشت که بر روی آن دیده میشود نیز همان سنگ ها و جواهرات قدیمی اند که به شکل چوب های تراش خورده و منبت شده جایگزین آن ها شده ند ابهت و عظمت این مبل ها در نگاه اول حسی وصف نا شدنی به شما می بخشد و با نشستن بر روی آن ها این گونه است که متوجه می شوید مصریان باستان چگونه چنین مبل هایی را برای خود انتخاب می کرده اند .


بهترین سبک مبل استیل مصری ملایر

اندازه و بزرگی این دسته از مبل ها ینی مبل های سلطنتی پیش از ورود به انتخاب سبک ونوع دکوراسیون برای ما محدودیت هایی را به وجود می آورد به همین دلیل باید توجه کنید که معمولا چنین مبل هایی همانند سایر مدل های مبل سلطنتی برای خانه های کوچک مناسب نیست . معمولا مبل های استیل را باید در فضایی به کارگرفت که ساختار وچینش لوازم دکوراسیون وحال و هوای آن به سمت یک دکور لوکس تجملاتی با ویژگی های سلطنتی متمایل باشد .
در این بین ممکن است خانه ای مدرن وجود داشته باشد که بخشی از آن با دکورسبک مروزی و مدرن چیده شده و قسمتی دیگر را به عنوان فضای میزبانی به مبلمان استیل ملایراختصاص داده باشد .

مبل استیل مصری ملایر | بهسان چوب

این چنین سبکی در خانه های ایرانی به وفوریافت می شود که خانه را با مبل راحتی ملایر و استیل می آرایند که بخش راحتی را برای دور همی وخانواده اختصاص داده و بخش سلطنتی ا برای میهمانان و اتاق پذیرایی تزیین می کنند . سبک دیگری که این مبل ها به خوبی در آن جای می گیرد دکوراسیون ودیزاین سنتی ایرانی است که خلق و خوی نزدیکتری با مبل های استیل (سلطنتی )و کلاسیک دارد .
دکوراسیون ایرانی که امیخته با رنگ ها و نقش های پر طراوت است با مبل های استیل میانه خوبی دارد و مبل سلطنتی مصری نیز از این قاعده مستثنی نیست .وجود انواع فرش در دکوراسیون ایرنی باعث می شود مبل های استیل به خوبی در خانه دیده شده و با دکور هماهنگ شود .

قیمت مبلمان مصری در ملایر

درابتدا باید بگوییم که متاسفانه تعین قیمت مبل مصری ملایر در بازار امروزی و با توجه به شرایط اقتصادی موجود امری بدون عرف و منطق بوده و هر تولید کننده ای بنابه سلیقه شخصی خود قیمت ها را مشخص می کند.اما در قیمت گذاری مبل استیل ودر کنار آن مبل سلطنتی مصری ملایر عوامل متعددی تاثیر گذاراست .مبل از مرحله پیش تولید وطراحی تا مرحله فروش در مغازه ها و نمایشگاه هامراحل پر پیچ و خمی را طی میکند وهر مرحله در قیمت گذاری آن تاثیر مستقیم وغیر مستقیم دارد.از سوی دیگر مواد مصرفی مبل ها که از چوب یا مواد صنعتی تشکیل می شود وپارچه و کار های جانبی آن را نیز در بر می گیرد . می تواند قیمت را دستخوش تغییر کند.نکته ای که قابل تامل است این است که در بازار با مبل مصری مواجه میشوید که قیمتی پایین تر از عرف داشته اما ظاهری مشابه سایرین دارد .
منطق حکم می کند که وسیله مورد نظر از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد چرا که قیمت تمام شده برای مبلمان و به خصوص مبل های سلطنتی یک کف داشته و پایین بودن قیمت ها (قیمت های غیر عادی )یعنی وجود اختلال در یکی از بخش های تولید را متذکر می شوددر نتیجه در مواقعی که با این شریط روبرو می شوید قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کنید تا به جای هزینه اضافی دوباره برای خرید مبل بعدی یک مبل با دوام و خوش قیمت تهیه کرده باشید مفتخریم که اعلام کنیم ما در گروه بهسان چوب ملایر بهترین و با کیفیت ترین محصولات خود را با حذف واسطه ها با قیمتی مناسبی به مشتریان خود عرضه می کنیم وهمواره سعی داشته که راحتی و آسایش را برای مشتریان خود فراهم کنیم .

ویژگی های مبل مصری ملایر در فروشگاه بهسان چوب

مفتخریم اعلام نماییم که کارخانه بهسان چوب از بهترین متریال برای ساخت مبلمان مصری ملایر استفاده نموده است از این رو محصولات ما کیفیت و دوام بیشتری نسبت به برندهای دیگر دارد.
این مجموعه برای محصولات خود از چوب روسی و سفید برای اسکلت مبلمان، از اسفنج های سی کیلویی برای تیکه گاه و از فوم سرد برای نشیمن استفاده می کند. ارتفاع ها و تکیه گاه های این مبلمان بر اساس استاندارد روز دنیا تهیه می شود تا وقتی روی آن می نشینید احساس ارزشمند بودن و لوکس بودن را به شما القا می کند. هدف بهسان چوب این است که از خرید خود لذت کافی را برده باشید.
پارچه های مصرفی در مبلمان استیل مصری ملایر بسیار با کیفیت است و می توان به انواع پارچه های مخمل یا چرم، پارچه های زد لک، مازراتی و ... اشاره نمود که از نوع بهترین پارچه ها می باشد.

خرید آنلاین مبل استیل ملایر

فروشگاه اینترنتی مبل ملایر بهسان چوب، به عنوان یک بازار خرید آنلاین کلیه مبلمان و یا سرویس های خواب و سایر محصولات آماده است تا محصولات خریداری شده را با بهترین نحو بسته بندی به کلیه شهرهای ایران ارسال نماید.
به علت وجود تنوع بالای محصولات این مجموعه از نظر شکل، ظاهر و رنگ آمیزی می توانید محصول مورد نظر خود را با تم رنگی درست و بر اساس سبکی که در منزل دنبال می کنید تهیه کنید.
برای آسودگی مشتریان در انتخاب مبل استیل سعی شده است از رنگ بندی های مختلفی استفاده شود تا مشتری راحت تر بتواند محصول موردنظر را متناسب با سلیقه خود انتخاب نماید. ما سعی نموده ایم تا در طراحی مبل مصری ملایر در مجموعه بهسان چوب از بهترین و با کیفیت ترین متریال موجود استفاده کنیم تا محصولی با کیفیت و در حد استاندارد های جهانی داشته باشم. شما می توانید برای خرید مبل سلطنتی مصری ملایر از فروشگاه آنلاین مبلمان ملایر بهسان چوب اقدام نمایید.

پیشنهادات بهسان چوب

مبل راحتی پرنس 8نفره
مقایسه