advertise

مبل استیل فرانسوی در ملایر

مبلمان فرانسوی همیشه از سبکهای پرطرفدار و محبوب دربین اشراف زادگان کشورهای مختلف جهان بوده است و در دسته ی مبلمان لوکس قرار میگیرد. درمبلمان فرانسوی که به مبلمان ابزاری نیز معروف هستندبرای ایجاد حس متفاوت به جای اجرا منبت روی سطح چوب از ابزار استفاده شده است همین امر باعث شده دیزاین مبل فرانسوی خاص و منحصر به فرد بوده وحس خوب سادگی را به بیننده القا نماید. در ادامه با انواع مبل استیل فرانسوی ملایر آشنا خواهید شد.

مدل مبل استیل فرانسوی ملایر

مبلمان فرانسوی با دو نوع مبلمان پاریسی و استانی شناخته میشوند. ساخت مبلمان پاریسی از پاریس آغاز شد و افرادی که قادر به تهیه ی آنها بودند قشر ثروتمند جامعه بودند. ساخت این مدل مبل فرانسوی توسط بهترین صنعت گران با استفاده از مرغوبترین متریال ها انجام میشد.
مبلمان پاریسی بسیار پر زرق و برق بوده و روکش های لاکی و عاج فیل داشتند بنابراین قیمت بالایی داشتند و عموم مردم توان خرید این مدل از مبلمان کلاسیک فرانسوی رانداشتند بنابراین استانهای اطراف پاریس مبادرت به ساخت مبلمانی کردند که طبقه متوسط نیز توان خرید آن را داشته باشند این مدل ها به مبلمان استانی معروف شدند.
مبلمان استیل فرانسوی از نوع پاریسی در قرن نوزدهم وهمزمان با انقلاب صنعتی دیگر تولید نشد وعلاقه مندان به این سبک آنها را جمع آوری و در موزه قرار دادند و امروزه مبلی به نام مبلمان پاریسی در بازار پیدا نمیکنیم. 
شما علاوه بر انواع مدل های مبلمان استیل فرانسوی؛ مدرن ترین و جدید ترین مدل های مبلمان کلاسیک و سلطنتی را در این فروشگاه مشاهده نمایید.

مدل مبل استیل فرانسوی ملایر | بهسان چوب

راهنمای خرید مبل استیل فرانسوی در ملایر

اولین گام برای خرید مبلمان انتخاب نوع مبلمان مدرن یا کلاسیک است. در بین مبلمان کلاسیک مدل مبل استیل فرانسوی به دلیل ظاهر زیبایی که دارد توجه بسیاری از افراد را به خود جلب میکند و میتوان از آن در دکوراسیون داخلی فضاهایی به سبک کلاسیک و معاصر استفاده کردومناسب سبک های مدرن مینیمال نیستند.
طراحی این مبل شیک و لوکس در زمان لویی پانزدهم آغاز شد. نهایت دقت و ظرافت و زیبایی و هنر به کار رفته در این سبک از مبلمان هویت کشور فرانسه را همراه خود دارد و طراحی های انجام شده برروی آن نشانه ی تفکر مردم فرانسه بوده است. قطعات مدل مبل استیل فرنسوی معمولا دست ساز هستند و چوب مورد استفاده در آنها دارای شکل ظاهری و رنگ متفاوتی است. اکثرا چوب هایی که برای این مبلمان استفاده میکنند دارای رنگ تیره هستند که با انواع ورق طلا هنر پتینه کاری را بر روی آن اجرا میکنند.
اصولا مبلمان اصل فرانسوی اغلب با چوب درختان شاه بلوط و گیلاس ساخته میشوند. اخیرا از چوب درخت کاج نیز برای این مبلمان استفاده میشود البته به شرطی که از رنگ طبیعی کاج بهره ببرند چون جذابیت وکیفیت این نوع چوب به حفظ رنگ طبیعی اش است. البته برای ساخت این نوع مدل مبل استیل فرانسوی ملایر استفاده از چوب راش که چوبی با استحکام و با مقاومت بالاست مرسوم است.

انواع مبل استیل فرانسوی در بهسان چوب

مبل فرانسوی مدل کویین

مبل کویین فرانسوی اهمیت بالایی در فرهنگ فرانسویان دارد اما آنچه تا به امروز موجب شهرت و محبوبیت این مدل در جهان شده راحتی آن است.
سبک کویین در طراحی ها و فرم های متفاوتی تولید میشوند که همگی آنها دارای شباهت ها و اصول و نجاری یک شکل هستند.کویین با طراحی ساده و با ابزارهای ساده ای که درآن به کار رفته روی سطح چوب تداعی کننده ی سبک کلاسیک است.
کویین دارای قسمتی اضافی در کنار تاج به نام گوشواره دارد که به شکل خم و در امتداد دسته به سمت بالا تا رسیدن به تاج ادامه دارداین قسمت اصلی ترین نشان دهنده ی مبل و سبک کویین است.
طراحی منحصر به فردو کیفیت بسیار بالا و همچنین استفاده از پارچه های ترکیبی با رنگهای خنثی و روشن نظیر رنگهای بژ ونسکافه ای موجب شده تا امروزه این مدل از مبلمان فرانسوی محبوبیت بیشتری نسبت به سایر مدل ها داشته باشد.
پایه های مبل کویین فرانسوی دارای انحنایی به سمت بیرون هستند این مدل پایه ها که به پایه های شمشیری نیز معروفند فقط در سبک مدل مبل فرانسوی دیده میشوند.

مبل فرانسوی مدل کویین | بهسان چوب

مبل فرانسوی مدل مارسی | بهسان چوب

آنچه این مدل را نسبت به سایر مدل های مبل فرانسوی متمایز کرده طرح منبت از گل وبرگ است که زیبایی خاصی به مبل میدهد. به دلیل طراحی استاندارد این مبلمان و استحکام و مقاومت بالای آن تحمل وزن بالا را دارد.
ذکر این نکته در اینجا لازم است چنانچه به انواع اکسسوری ها علاقه دارید از خرید این دو مدل اخیر از مبلمان فرانسوی خودداری کنید چرا که دارای منبت کاری های ریز و درشت بوده واین نوع مبلمان باید در فضاهای ساده و خلوت قرار بگیرند تا جلوه نمایی کنند.
یکی دیگراز انواع مبل فرانسوی مبل چستر کویین یا چستر فرانسوی است که با رویه های مخمل و چرم و جیر در بازار عرضه میشود. همان طور که از نامش پیداست ترکیبی از مدل مبل راحتی چستر و مدل مبل کویین فرانسوی است.
قابلیت شکل پذیری و ترکیب پذیری این نوع از مبلمان فرانسوی آن را از سایر مدلها متمایز نموده است در واقع با تغییر شکل پارچه و رنگ بدنه میتوان ظاهری کلاسیک و نئو کلاسیک را همسو با دکوراسیون داخلی منزل ایجاد کرد. شما همچنین می توانید جدید ترین مدل های مبلمان راحتی را نیز از بهسان چوب خریداری نمایید.


مبل فرانسوی مدل ورسای

این نوع از مبلمان فرانسوی با منبت کاری زیاد که بیشتر با طرح خوشه ی های گندم همراه است ساخته میشود برای ساخت آن بیشتر از چوب راش که استحکام بالایی دارد استفاده میشود.


خرید مبل استیل فرانسوی در ملایر

بهسان چوب ملایر مفتخر است مدل مبل استیل فرانسوی را با بهترین متریال ومرغوبترین چوب راش گرجستان تولید نموده و بدون واسطه از کارخانه به خانه دراختیار شما علاقه مندان به این سبک قراردهد. استفاده از چوب افرا آبنوس گردو و چوب روسی نیز در ساخت این مبلمان مشاهده گردیده است.
جنس پارچه ی مورد استفاده در این سبک از مبلمان سلیقه ای بوده و میتوان از پارچه های کتان و مخمل با طرحهای ساده و ظریف استفاده کرد برخی دیگر پارچه های لوکس مثل پارچه های ابریشم را ترجیح میدهند.
در این مقاله سعی کردیم به معرفی مبلمان فرانسوی پرداخته و شما را با انواع آن آشنا کنیم تا هنگام خرید بتوانید تصمیم درستی با توجه به سبک دکوراسیون منزل خود بگیرید و از خریدتان راضی بوده و لذت ببرید.
بهسان چوب ملایر مفتخر است با تولید انواع مدل های مبل استیل فرانسوی ملایر از قبیل مدل مبل کویین فرانسه در خدمت شما دوستداران این سبک باشد شما هم اکنون میتوانید نمونه کارهای این مدل را در سایت بهسان چوب مشاهده فرمایید. از طریق شماره های درج شده در سایت می توانید با ما در ارتباط باشید.

انواع مبل استیل فرانسوی در بهسان چوب

مبل راحتی پرنس 8نفره
مقایسه