advertise

دانستنی های سرویس خواب عروس

انتخاب سرویس خواب عروس یکی از مهم ترین بخش های خرید جهیزیه به شمار میرود
انتخاب دقیق و به جا یک سرویس خواب دونفره میتواند جهیزیه ی عروس را باشکوه تر
جلوه دهد بنابراین در هنگام خرید وانتخاب آن باید پارامترهای مهمی در نظر گرفته شود.
مادراین مقاله سعی داریم به شما کمک کنیم با در نظر داشتن نیازهای خود یک سرویس
خواب خوب و ایده آل انتخاب نمایید زیرا سرویس خواب جز وسایلی است که اکثر مردم
هر ساله توان تعویض آن راندارند و سالهای زیادی مورد استفاده قرار میدهند. 

نکات لازم هنگام خرید سرویس خواب عروس

در نظر گرفتن مقدار فضای موجود برای چیدمان سرویس خواب دونفره است باید طول و عرض اتاق را اندازه بگیرید همچنین نوع چیدمان و قرادادن تخت و وسایل دیگر در اتاق باید مد نظر قرار بگیرد.اکثر تخت های دونفره با عرض وطول ۰۲۲*۰۶۲ تولید میشوند چنانچه فضای اتاقتان پاسخگو بود میتوانید برحسب نیاز تخت خود را با طول و عرض ۰۲۲*۰۸۲ سفارش دهید . ارتفاع استاندارد و فاصله ی تخت از روی زمین۰۲ سانتی متر است این ارتفاع برای تعویض یامرتب کردن رو تختی و یا حتی نشستن و دراز کشیدن روی تخت مناسب است.اگر میخواهید بدانید ارتفاع تخت انتخابی شما استاندارد است یا خیر روی تخت بنشینید اگر پا روی زمین قرار بگیرد و زانوها با سطحی افقی و حداکثر ۵ تا ۰۲ درجه زاویه داشته باشد انتخاب شما درست است. سعی کنید از خرید تخت هایی که پایه های ضخیم وسنگینی دارند اجتناب کنید چون در هنگام جابجایی شما را با مشکل مواجه خواهند کرد. سرویس خواب عروس باید پارامترهای مهمی در برگرفته باشد تا بتواند نیازهای شما را به راحتی برطرف کند.

سرویس خواب عروس | بهسان چوب

اجزای تشکیل دهنده سرویس خواب عروس | بهسان چوب

اجزای تشکیل دهنده سرویس خواب عروس

اجزای تشکیل دهنده سرویس خواب عروس وداماد شامل یک عدد تخت دونفره- یکعدد میزآرایش- دو عدد میزپا تختی یا همان عسلی - و آینه و پاف جلوتختی یاصندلی میباشد. کفی تخت جزء جدایی ناپذیری از سرویس خواب میباشدکه باید به صورت جداگانه برای آن هزینه کنیم که به صورت جک دار و ساده در بازار موجود است. همچنین تشک تخت خواب یکی از ضروری ترین وسایل مورد نیاز یک سرویس خواب است که در مقاله ای جداگانه کامل به شرح آن پرداخته ایم.فقط این نکته را به یادداشته باشید که تشکی را که انتخاب میکنید برای استراحت طوالنی مدت مناسب باشد طوریکه وقتی روی آن میخابید فرو نرود و سفت باشدبهتر است هنگام خرید فرورفتگی آنرا با دست امتحان کنید چنانچه بیشتر از چهار انگشت فرو نرود انتخاب شما درست است.


تاثیر دکوراسیون اتاق خواب در انتخاب سرویس خواب

نکته ی بعدی در خرید سرویس خواب دونفره نوع دکوراسیون منزلتان میباشد. شیک شدن دکوراسیون اتاق خواب عروس و داماد تا حدود زیادی به مدل سرویس خواب و نوع چیدمان آن بستگی دارد.اینکه تصمیم گرفته اید دکوراسیون منزل شما سنتی باشد یا کالسیک.مدرن باشد یا سلطنتی؟ هر کدام از این پارامترها تم رنگی بخصوصی را برای شما فراهم میکند ایده های مدرن نیاز به تصویر سازی های روشن ترو دل بازتری را طلب میکنند درست در نقطه ی مقابل دکوراسیون های کالسیک پیش روی شماست بهره گیری از تم های رنگی تیره و یا حتی طالیی به سبک سلطنتی جلوه های زیباتری میبخشند. سرویس خواب نقش اصلی را در تزیین دکوراسیون کلی اتاق به عهده دارد بنابراین همخوانی سبک و تم رنگی آن با فرش و پرده ی اتاق یکی از مهمترین پارامترهای مهم در خرید سرویس خواب عروس است .هر چند گاهی اوقات مشتری از رنگ متضاد استفاده میکندیعنی یک رنگ تیره در مقابل یک رنگ روشن مثل استفاده از تم رنگی متضاد سیاه و سفید که یکی از بارزترین نمونه های رنگ متضاد است. استفاده از رنگ مشکی طالیی برای دکوراسیون های لوکس والکچری بهترین انتخاب است معموال رنگ طالیی برای پایه ها و دستگیره ها به کار برده میشود. چنانچه سرویس خواب عروس باطرح کالسیک انتخاب شود دکوراسیون اتاق خواب خواه ناخواه باید کالسیک طراحی شود بنابراین رنگ وطراحی سقف و دیوارها باید برهمین اساس صورت بگیرد.در مورد سبک مدرن چیدمان باید در نهایت سادگی و به رنگ روشن انتخاب شوند.

دکوراسیون اتاق خواب | بهسان چوب

کیفیت سرویس خواب

در هنگام خرید سرویس خواب علاوه بر زیبایی باید به کیفیت آن نیز توجه داشته باشید ظرافت سرویس خواب خود بیانگر کیفیت کار بوده و باید هنگام خرید مورد توجه قرار بگیرد این نکته به ویژه در سرویس خوابهایی که از جنس مالمینه ویا ام دی اف ساخته میشوند حائز اهمیت است.چنانچه لبه های قسمت برش خورده صاف و صیقل نباشد یا دارای سطح لب پر شده ریزو درشت باشد پس محصول با کیفیتی انتخاب نکرده ایم. کیفیت باالی یراق آالت به کاررفته – ریل های به کاررفته در کشوها –دستگیره های کشوهای میز آرایش و پاتختی ها واحتماال المپ ها و هالوژنهای به کاررفته همگی در استقامت سرویس خواب تاثیر بسزایی دارند. جنس سرویس خواب یکی از کلیدی ترین نکات است که باید مدنظر قرار دهیم. سرویس خواب عروس که از چوب گردو و راش یا سایر چوبهای رایج ساخته میشوند جز لوکس ترین و گرانترین سرویس چوب عروس وداماد محسوب میشود چون دارای مقاومت وظرافت بیشتری هستند.همچنین این سرویس خوابها دارای طرح های هنرمندانه هستند که فقط روی چوب قابل اجرا میباشند. سرویس خواب چوبی گرانتر از ام دی اف و ام دی اف گرانتر از مالمینه است زیرا مالمینه در برابر رطوبت مقاومت کمتری دارد در معرض رطوبت باد کرده و از حالت طبیعی خارج میشود. در رده ی آخر سرویس خواب های فلزی قراردارند که از نظر کیفیت و مقاومت در پایینترین سطح قرار میگیرند . خرید این نوع سرویس خوابها توصیه نمیشود مگر اینکه از لحاظ مالی در تنگنا قرارداشته باشید.
یکی از مهمترین وسایلی که در اتاق خواب لازم وضروری بوده سرویس خواب است تا استراحتی مناسب و خواب راحت رابرای افراد فراهم کند .پس باید در انتخاب سرویس خواب نکاتی لازم است که باید توجه کرد اگر قصد خرید سرویس خواب دارید و سلامت وایمنی آن برایتان مهم است با کلیک بر روی لینک مورد نظر ما همراه باشید.برای خرید انواع سرویس خواب از فروشگاه بهسان چوببا ما در تماس باشید.

خرید سرویس خواب

در پایان ذکر این نکته ضروری است که هنگام خرید سرویس خواب عروس و یا حتی
سرویس خواب دونفره به اعتبار و برند فروشگاه یا سایتی که از آن خرید میکنید توجه
کنید چون بااینکه بسیاری از فروشندگان ادعای گارانتی چند ساله روی محصولات
خوددارند و حتی این گارانتی را روی فاکتور به صورت کتبی ثبت میکنند اما متاسفانه به
دلیل نبودن نظارت کافی و همچنین مستاجر بودن اکثریت فروشندگان سوء استفاده های
زیادی در این زمینه صورت میگیرد.بنابراین توصیه میشود حتما از فروشگاهها و
سایتهای معتبر خریداری کنید.مفتخریم اعلام نماییم که کارخانه بهسان چوب از بهترین متریال برای ساخت سرویس خواب استفاده نموده است از این رو محصولات ما کیفیت و دوام بیشتری نسبت به برندهای دیگر دارد.برای خرید با کارشناسان مجموعه بهسان چوب در ارتباط باشید.