advertise

دانستنی های مبل چستر

مبل چستر چیست؟

یکی از مدل های مبل راحتی که امروزه بیشتر استفاده می شود مبل چستر است علاوه برظاهر خاصی که دارد بسیارنرم وراحت است. برای اولین بار این مبل در منطقه ای درانگلیس توسط فردی بنام لرد فیلیپ برای ساخت سفارش داده شد.
این فرد دنبال مبلی بود که هنگام نشستن بر روی آن لباس خودش وهمچنین لباس مهمانانش چروک نشود بنابراین طراحی این نوع مبل را با رویه ی چرم در اختیار یه صنعتگر قرارداد تا ساخت آن رو شروع کند. تا قبل ازقرن نوزده طراحی این مبلمان ساده بود  ام در قرن نوزده شاهد تغییراتی شامل مدرن تر و لوکس تر شدن شد.
ظاهر زیبا و هماهنگی زیاد با هر دکوراسیونی مبل چستر را از دیگر مبل ها متمایز می کند. داشتن دسته های پهن و لبه های گرد رو به بیرون نشیمنگاه  وارتفاع کم و از همه مهمتر لمسه دوزی این گونه مبل و استفاده از دکمه های تزیینی برای فرورفتگی یا به اصطلاح لمسه کاری از ویژگی های بارز این نوع مبل است.
 شرکت بهسان چوب با ارائه خدمات در محل برای تولید و ساخت انواع مبلمان توانسته است انقلابی در صنایع چوب ایجاد نماید. انواع مبلمان راحتی در ملایر، میز ناهارخوری در ملایر و سرویس خواب در ملایر را می توانید از این فروشگاه خریداری نمایید.

مبل چستر چیست| بهسان چوب

مبل چستر در ملایر| بهسان چوب

مبل چستر در دکوراسیون داخلی

برای دیزاین زیبای اتاق پذیرایی استفاده از مبل چستر گزینه ی مناسبی بنظر می رسد. حتما شما نیز موافق این موضوع هستید که نحوه ی دکوراسیون خانه نقش مهمی در هویت وزیبایی فضا دارد.
بهتر است از مبل چستر به عنوان نقطه ی کانونی خانه ی خود استفاده کنید و آن را در مرکز اتاق نشیمن خود قرار دهید. این نوع مبلمان از نظر ظاهر مناسب برای منازل ادارات، سازمان ها، دفاتر شخصی، مطب های پزشکی و همچنین نمایشگاه ها است.
کاناپه های زیبای آن فضای نشیمن شما را بیش از پیش صمیمی و دوست داشتنی خواهد کرد. مبل چستر علی رغم اینکه در طراحی و بافت خود به راحتی مشتری اهمیت زیادی داده است.
اما در عین حال باظاهر اشرافی که دارد بیشتر در سالن های پذیرایی باسبک کالسیک کاربرد دارد.


ساختار مبل چستر
ساختار مبل چستر
فریم مبل چستر از مقاومت بالایی برخوردار است و پایه ها و نمای این مبل از جنس چوب مستحکم اغلب از جنس روسی میباشد. کف مبل چستر از فوم و اسفنج مرغوب شرکتی استفاده شده است که علاوه برنرمی و راحتی قابلیت تحمل وزن بالا را داشته و حالت ارتجاعی  و بازگشتی خود را پس از برخاستن از روی مبل نشان می دهد. 
جنس پارچه های به کاررفته در مبل چستر پارچه های مبلی مخمل است که در رنگبندی متنوع در بازار عرضه میشود. در صورت درخواست مشتری پارچه های کتان وگونی بافت نیز قابل سفارش است.

انواع مبل چستر در ملایر

مبل چستر ترکیبی زیبا از چوب وپارچه وچرم محصولی مدرن و پرطرفدار در سطح بین المللی است که از نظر سبک پارچه در سه سبک متفاوت عرضه میشود:
• تمام پارچه
• تمام چرم
• چرم وپارچه



مبل چستر در ملایر
مبل چستر در ملایر
یکی از انواع مبلمان چستر مبل چسترفیلد میباشد که در فرهنگ لغت اکسفورد در دهه ی ۱۰۱۱ درانگلستان به معنای کاناپه ی چرمی با دسته های تنومند پشتی پهن و با ارتفاع یکسان وبه سمت عقب کشیدشده تعریف شده است. ظاهر رسمی چستر فیلد ممکن است این ذهنیت را برای شما به وجود آورد که نمیتوانید از آن در هر اتاق نشیمنی استفاده کنید.
این مبل کلاسیک میتواند در هر سبک دکوری چیده شود. مبل چستر فیلد به تنهایی جذابیت و زیبایی های خاص خودش را دارد اما کوسن هایی بارنگ های قرمز سبز آبی ظاهری جسورانه و بلد به مبل شما می بخشد. چنانچه در دکوراسیون منزل خود از لوازم لوکس استفاده میکنید مبل چستر فیلد را با رویه ی مخمل سفارش داده و جلوه ای جذاب و کلاسیک به نشیمن و سالن پذیرایی خود ببخشید.
همچنین میتوانید مبل چستر فیلد را بارنگ های کرم، خاکستری ملایم و صورتی ملایم خریداری نموده و فضای خانه یا فضای کار خود را به سبک مینیمال و مدرن بچینید و برای زیبایی هرچه بیشتر میتوانید میز چوبی ساده ای مقابل مبل قرار داده و روی آن را با گل های طبیعی تزیین نمایید. کیفیت بالای این قبیل مبلمان احساس راحتی را برای شما به ارمغان می آورد جلوه ی بی نظیر آن در بدو ورود مهمانان را شگفت زده خواهد نمود.
 شرکت بهسان چوب با ارائه خدمات در محل برای تولید و ساخت انواع مبلمان توانسته است انقلابی در صنایع چوب ایجاد نماید. علاوه بر مبلمان راحتی، انواع مبلمان سلطنتی و کلاسیک در ملایر و همچنین انواع میز عسلی و جلو مبلی در ملایر را نیز می توانید از فروشگاه صنایع چوبی بهسان چوب خریداری نمایید.