advertise

معرفی مبلمان استیل ملایر

یکی از محصولاتی که با قیمت بسیار مناسب و تنوع بالا میتوانید در ملایر پیدا کنید،مبل استیل ملایر می باشد.این محصولات که جزو وسائل زینتی خانه به شمار میرود دارای تنوعی بی نظیر و قیمتی بسیار مناسب در ملایر می باشد.برای آشنایی با انواع مبل استیل و اطلاع از قیمت ها با ما تا آخر این مقاله همراه شوید.
مبل استیل ملایر و ویژگی های آن|فروشگاه اینترنتی مبل ملایر بهسان چوب

معرفی مبلمان استیل ملایر

وقتی که برای خرید مبلمان استیل ملایر به یک فروشگاه مراجعه می کنید ممکن است که از فروشنده کلمه واحدمبل را بشنوید که خیلی ازآن استفاده می کنندوفکر کنید که واحد مبل برابرتعدادظرفیت افراد است که مبل می تواندروی خود داشته باشداما اینگونه نیست وواحدهای مبلی به این صورت هستند که مبل یکنفره برابر یک واحد دونفره یک ونیم واحدوسه نفره یاکاناپه برابر دوواحدخواهدبود. پس یک ست مبلمان هفت نفره معادل ۵ ونیم واحداست عموما شامل یک عددکاناپه یک عدد دونفره دوعدد تک نفرهکلاف مبل چارچوب وبدنه اصلی مبل محسوب میشود که از جنس چو ب است و درموارد کمتری از جنس فلز می باشد.
فروشگاه اینترنتی مبل ملایر بهسان چوب با بسته بندی مطمئن همواره آماده ارسال مبلمان استیل ملایر به سراسر کشور می باشد.شما میتوانید برای مشاهده دیگر محصولات این فروشگاه بر روی لینک زیر کلیک نمایید.


مهمترین نکاتی که هنگام خرید مبل سلطنتی باید در نظر داشته باشید اندازه و ابعاد خانه وقسمتی است که مبلمان درآن قرار میگیرد.از آنجایی که این نوع مبلمان اندازه های بزرگتری دارند برای خانه های کوچک مناسب نیستند بلکه باعث شلوغ ونامنظمی چیدمان منزل می گردند.
درچیدمان این نوع مبلمان در منزل توجه کنید که وسایل تزئینی دیگری اطراف آن قرار ندهیدزیرا طرح های منبت کاری وظریف کاری که روی این مبلمان قراردارد به قدر کفایت زیبایی وجلوه به محیط می دهندووجود تزئینات اضافی فضاراشلوغ تر می کند علاوه بر آن در انتخاب فرش وپرده هم از انتخاب طرح های شلوغ خودداری نمائید چون باعث سلب آرامش وزیبایی درمنزل می شود.هر چه ملایمتر وساده تر باشند بهتر و زیباتر است.
تازمانی که تکلیف سبک ورنگ دکوراسیون منزلتان مشخص نیست درانتخاب نیز موفق نخواهید شد. در این میان رنگ مبل استخوانی رنگی است که به طور چشمگیری کار شماراآسان خواهد نمود.همچنین می توانیدکاغذدیواری را تغییر داده ویا مدل فرش وپرده را به روز کنیددر ۹۰%مواقع تغییرات منزل مبلمان استخوانی با آیتم جدیددکوراسیون شماسازگار خواهد بود


ویژگی های مبل استیل یا سلطنتی

ارتفاع بالاتر سطح نشیمنگاه در مبلمان سلطنتی نسبت به مبل های مدرن راحتی از خصوصیات قابل توجه آنهاست.انعطاف فوم به کاررفته در مبلمان سلطنتی زیاد نیست درنتیجه به هیچ عنوان نباید ازآنها انتظار راحتی مبل ها وکاناپه های راحت را داشت. اما مبل های سلطنتی به دلیل ترکیب بسیار زیبای چوب وپارچه و دارا بودن نقش ونگارهای پیچیده برروی چوب واستفاده از چوب هایی با کیفیت مانند راش وگردورقیبی از لحاظ زیبایی ولوکس در کنار خود نمی بینند. این نوع مبلمان رسمی هستندو بیشتر مناسب استفاده برای مهمانان می باشند

ویژگی های مبل استیل |فروشگاه اینترنتی مبل ملایر بهسان چوب

فاکتور های تاثیر گذار در قیمت مبل استیل ملایر

قیمت مبل استیل با توجه به متریال های به کار رفته شده در مبل میتواند با یکدیگر متفاوت باشد. هرچه از جنس مرغوب تری در تولید مبل استفاده گردد، به طبع قیمت آن بالاتر میرود.
 به علت فروش بی واسطه در ملایر، مبل استیل ملایر قیمتی بسیار مناسب تر از سایر نقاط کشور را دارا می باشد.شما در این شهر با تنوع بی نظیر مبل های استیل رو به رو می شوید ومیتوانید انتخاب دلخواه خود را با مناسب ترین قیمت انجام دهید.
فروشگاه اینترنتی مبل ملایر بهسان چوب با ارائه مناسبترین قیمت ها و بهترین کیفیت آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. شما میتوانید با مراجعه به بخش فروشگاه از خدمات مختلف بهسان چوب بهره مند شوید و از قیمت مبل استیل در ملایر اطلاع پیدا کنید.

در ادامه عوامل موثر در قیمت مبل استیل را بیان می کنیم:
۱-جنس چوب استفاده شده در مبل

جنس به کار رفته در تولید مبلمان، از عوامل اثر گذار و بسیار مهم در قیمت آن به شمار می رود. همانطور که میدانید، وزن مبل های استیل بالاتر از بقیه مبل ها می باشد و دلیل آن چوب طبیعی به کار رفته در آن است. هر چه جنس چوب بهتر و محکمتر باشد قیمت آن به مراتب بالاتر می باشد.
۲-پارچه به کار رفته در مبل

یکی دیگر از فاکتور های بسیار مهم در تعیین قیمت مبل های استیل،پارچه به کار رفته شده در تولید آن می باشد.اصولا در مبل های استیل از پارچه های محکم و مرغوب استفاده میگردد که دارای جنسی مخمل یا چرم می باشند. جنس پارچه ها با توجه به خاصیت ضد آب ، طرح ها و برجستگی ها و همچنین خاصیت ضد گرد و غبار دارای قیمت های مختلفی می باشد.
۳-منبت کار شده در مبل

یکی از قدیمی ترین هنرهای اصیل ایران،منبت بر روی چوب می باشد.استفاده از منبت بر روی تاج و دسته های مبل با توجه به کم یا زیاد بودن آن و همچنین دستساز و یا ایجاد شده به وسیله دستگاه،اثر گذار در قیمت مبل می باشد.
۴-جنس فوم و اسفنج استفاده شده
هنگامی که بر روی مبل مینشینیم باید راحتی و نرم آن را احساس کنیم. همچنین فوم ها پس از مدتی استفاده دفرمه نشوند و شکل آن ها به هم نریزد که همه ی این مسائل به کیفیت و جنس استفاده شده در مبل بر میگردد.


خرید مبلمان استیل ملایر

همانطور که گفته شده مبل استیل در منزل، یکی از عوامل بسیار مهم و تاثیر گذار در دکوراسیون داخلی و زیبایی خانه می باشد و انتخاب درست، رنگ و بویی تازه به منزل شما می دهد . امروزه این محصولات از تنوع بالایی برخوردار می باشد اما نکته ای که باید به آن توجه کرد بهترین انتخاب با بهترین متریال می باشد.
فروشگاه اینترنتی مبل ملایر بهسان چوب این امکان را برای شما به ارمغان اورده است تا بتوانید با کمترین هزینه، بهترین مبلمان استیل را فراهم کنید.

پیشنهادات بهسان چوب

مبل راحتی پرنس 8نفره
مقایسه