advertise

خرید مبل سلطنتی در ملایر

یکی از مهمترین فاکتور هایی که نوع استایل ودکوراسیون منزل شما را تعیین میکند .انتخاب مبلمان است .بنابراین همه چیز با یک تصمیم درست در رابطه با نوع مبلمان آغاز خواهد شد و چه انتخابی بهتر از مبل سلطنتی وجود دارد ؟ مبلمان های سلطنتی به دلیل ظاهر زیبا و اشرافی که دارند نمای خاصی به منزل شما می بخشنند و می توانند روح تازه ای در خانه شما بدمند.
فروشگاه بهسان چوب عرضه کننده انواع مبلمان ملایر شما می توانید برای خرید مبلمان سلطنتی ملایر می توانید به فروشگاه ما مراجعه کنید.

مبلمان سلطنتی ملایر

سرمایه گذاری روی مبل سلطنتی ملایر نه تنها ارزشمند خواهد بود بلکه راحتی را نیز برای شما به ارمغان خواهد داشت در این مقاله سعی شده ابتدا به معرفی مبل سلطنتی و تفاوت آن با سایر مدل ها بپردازیم و در انتها پارامترهایی که در هنگام خرید مبل سطنتی باید به یاد داشته باشید را به شما معرفی کنیم اگه به دنبال خرید مبلمان سلطنتی هستید به هیچ وجه این مطالب رو از دست ندهید . مبلمان در دکوراسیون داخلی خانه ها جز عناصر مهم واصلی به شمار می آیند.
چرا که تا اندازه زیادی در مرکز توجه هستند وروی سبک ودکوراسیون داخلی تاثیر زیادی خواهند داشت مبل ها انواع گوناگونی دارند و خوشبختانه درسایت بهسان چوب مطابق با همه سلیقه ها مبلمان یافت میشود.یکی از مدل هایی که از گذشته تا کنون طرفداران خودش را داردو هنوز هم در بسیاری از خانه های امروزی یا سنتی مورد استفاده قرار میگیرد مبلمان سلطنتی ملایر یا مبلمان استیل ملایر است. مبلمان سلطنتی دارای ظاهری زیبا و با شکوه است که برای دکورسیون لوکس گزینه ای عالی محسوب میشود.

سفارش مبل سلطنتی ملایر | بهسان چوب

خرید مبل سلطنتی ملایر | بهسان چوب

مبل سلطنتی ملایر چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

مبل سلطنتی که با نام مبل استیل نیز شناخته میشود یکی از محبوب ترین مبل ها بین خانوادهای ایرانی است این مبلها معمولا دارای چوب های کنده کاری شده ای هستند که حاصل دست منبتکاران خوش ذوق ملایرمیباشد وزیبایی خیره کننده ی به این مبلها می بخشد از طرف دیگر داشتن تاج های زیباوارتفاعشان یکی دیگر از ویژگی های خرید مبلمان سلطنتی ملایر است درکل این مبلها نشان دهنده نوعی جلال و عظمت هستند مبلمان استیل از نظر ابعاد و اندازه از اکثر مدل های مدرن بزرگتر هستند و به دلیل همین ویژگی به فضای بیشتری نیازدارند ومعمولا در خانه هایی بامتراژ زیاد مورد استفاده قرار میگیرند رسمیتی که در این مبلمان وجود دارد برای مهمانی ها و مراسم خاص بسیار به کار می آید وزن مبل سلطنتی نسبت به انواع دیگر مدل ها بیشتر است واین نکته ای است که باید هنگام خرید به آن توجه داشته باشید.


ویژگی های خاص مبل سلطنتی ملایر

۱. منبت کاری های ویژه بر روی مبل سلطنتی
۲. ارتفاع بلند در مقایسه با سایر مبل ها
۳. سنگین بودن وزن این مبل ها
۴. استفاده از چوب راش و گردو
۵. متریال ساخت مبل سلطنتی
۶. تشک دوبل مبلهای سلطنتی
۷. دارا بودن تاج
۸. طراحی شکیل و تشریفاتی

مبل سلطنتی ملایر | بهسان چوب

متریال ساخت مبلمان سلطنتی چیست ؟

قسمت عمده مبلمان سلطنتی از چوب و پارچه تشکیل شده است ابر و فوم به کار رفته در مبلمان استیل در مقایسه با مبل های راحتی به مراتب کمتر است .چوب بیشتری در ساخت این گونه مبل ها استفاده میشودکه اغلب از جنس چوب سفید .گردو وراش هستند که براساس نوع چوب قیمت مبلمان هم تغییر میکند اما در مبلمان راحتی از پارچه بیشتری به منظور راحتی بیشتر استفاده میشود استفاده از چوب با کیفیت ومرغوب در مبلمان سلطنتی میتواند دلیل برکیفیت بالا و بیشتر بودن طول عمر این مبلمان نسبت به مبلهای راحتی باشد.


ارتفاع مبل سلطنتی چقدر است ؟

همانطور که از نام تشریفاتی مبل سلطنتی مشخص است این گروه مبلها برای سبک زندگی های پر زرق وبرق توصیه می شود مبل های سلطنتی در مقایسه با مبل های راحتی از ارتفاع بیشتری برخوردار هستند. از همین رو برای خانه های آپارتمانی با اندازه های کوچک گزینه مناسبی نیستند، حال اگر به زندگی سلطنتی و تشریفاتی پر زرق وبرق علاقه دارید مبل های سلطنتی شکوه وجلوه خاصی به محیط خانه شما می بخشد.


تاج مبل سلطنتی

یکی دیگر از ویژگی های مبلمان سلطنتی استفاده از تاج با طرح های چشم نواز و اندازه های متفاوت می باشد، رنگ آمیزی ونقش ونگار های خاص بر روی تاج مبل سبب می شود در نگاه اول این محصول بسیار زیبا جلوه کند.


ویژگی های مبل سلطنتی ملایر در فروشگاه بهسان چوب

مفتخریم اعلام نماییم که کارخانه بهسان چوب از بهترین متریال برای ساخت مبلمان سلطنتی استفاده نموده است از این رو محصولات ما کیفیت و دوام بیشتری نسبت به برندهای دیگر دارد.
این مجموعه برای محصولات خود از چوب روسی و سفید برای اسکلت مبلمان، از اسفنج های سی کیلویی برای تیکه گاه و از فوم سرد برای نشیمن استفاده می کند. ارتفاع ها و تکیه گاه های این مبلمان بر اساس استاندارد روز دنیا تهیه می شود تا وقتی روی آن می نشینید احساس سلطنتی به شما دست بدهد و از خرید خود لذت کافی را برده باشید.
پارچه های مصرفی در مبلمان سلطنتی ملایر بسیار با کیفیت است و می توان به انواع پارچه های مخمل یا چرم، پارچه های زد لک، مازراتی و ... اشاره نمود که از نوع بهترین پارچه ها می باشد.

خرید مبل سلطنتی ملایر و نکات آن

ما در دوره ای زندگی میکنیم که تنوع گزینه های موجود جهت انتخاب هر کالایی منجر به سر در گمی هر بیشتر ما میشود این امر در رابطه با انواع مبلمان نیز صادق است و تنوع گسترده آن ها منجر به دشوار شدن تصمیم گیری میشود . مادر ادامه قصد داریم برخی از مهترین معیارهایی که در هنگام انتخاب مبلمان سلطنتی در ملایر باید بدان توجه داشته باشید را مطرح کنیم.

بهترین اندازه را انتخاب کنید !
اولین و مهمترین نکته در هنگام خرید یک مبل تصمیم گیری در رابطه با اندازه آن است یک مبل استیل بزرگ وتجملی  ممکن است در ابتدا بسیار خیره کننده به نظر برسد اما این امکان وجود دارد که مناسب پذیرایی شما نباشد و حتی از درب ورودی عبور نکند.
. بیش از توجه به انواع سبک ها بهتر است در رابطه با چیدمان منزل خود تصمیم بگیرید .
. محلی که مبلمان درآن قرار خواهند گرفت را اندازه گیری کنید.
. فضای که بین مبل ها در نظر دارید را اندازه بگیریدو توجه داشه باشید که فاصله بین مبل ها باید به گونه ای باشد که افراد بتوانند به سهولت حرکت کنند.
  علاوه بر نکاتی که مطرح شد اندازه ورودی منزل راهرو ها وراه پله ها را نیز در نظر بگیرید با این کارمیتوانید مبل های سلطنتی خود را به سهولت جابه جا کنید و از آسیب دیدن آن ها جلوگیری کنید.  

راحتی و کیفیت بالا را در اولویت قرار دهید.
چنانچه به دنبال مبل سلطنتی با کیفیت هستید پیشنهاد میکنیم از سایت بهسان چوب ملایر دیدن فرمایید فوم به کار رفته در ساخت مبل های سلطنتی بهسان چوب استاندارد میباشدواز مقاومت بلایی برخوردار است وبه طور کلی سخت تر از فوم مبل های راحتی میباشد برخی از انواع این مبل ها جهت راحتی هر چه بیشتر کوسن هایی را نیز شامل میشوند البته استفاده از کوسن روی انواع مبل ها علاوه بر راحتی جنبه تزئینی نیز دارد بنابریان به دنبال انواع مبل هایی باشید که علاوه بر کیفیت بالا راحتی شما را نیز تضمین کنند.
مبل های سلطنتی ملایر غالبا دسته های از جنس چوب دارند که کیفیت و محکمی آن ها بسیار حائز اهمیت است جنس چوب باید به گونه ای باشد که به راحتی دچار خش یا زدگی نشود و از استقامت بالایی برخوردار باشند مبلمان سلطنتی با کیفیت دسته های محکمی دارد که به بدنه مبل متصل است در زمان خرید پس از کیفیت و مرغوبیت کالا اولین چیزی که برای خریدار دارای اهمیت است قیمت نهایی آن است سعی ما همواره براین است که محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت به مشتریان خود عرضه کنیم پیشنهاد ما به شمااین است که همیشه از برندهای معتبری مانند بهسان چوب در ملایرخرید نمایید تا از نظر کیفیت آسوده خاطر باشید.

پیشنهادات بهسان چوب

مبل راحتی پرنس 8نفره
مقایسه