advertise

مبل نیوچستر در ملایر

داستان های گستر ده ای درمورد معرفی و نام گذاری مبلمان چستر وجود دارد البته اسناد رسمی و منبع موثقی برای تایید آن در دسترس نیست . اما گفته میشود که مبلمان چستر در اصل توسط لورد فیلیپ استن هوپ(سیاستمدار .نویسنده وطراح مد)ساخته شد وهدف از طراحی آن قطعه مبلی بود که نجیب زادگان و افراد زیادی بتوانند همزمان در کنار هم روی آن بنشینند.بدون آنکه لباس هایشان چروک شود تنها مدلی که فیلیپ استن هوپ در آن زمان در خانه خود از آن استفاده میکرد هم اکنون در موزه ای در شهر لندن نگهداری می شود.

چه چیزی مبل نیوچستر را خاص کرده است؟

اصالت مبل نیوچستر

مبلمان چستر ریشه ای اصیل و شاهانه دارد که در گذشته اغلب پادشاهان و ثروتمندان برای گذراندن اوقات فراغت و استراحت از آن استفاده میکردند و هم اکنون طراحان داخلی نیز از این سبک مبلمان برای مکان های لوکس استفاده میکنند . مبل چستربه لطف طراحی منحصر به فردش هیچ وقت از مد نیافتاده و همیشه طرفداران خاص خودراداشته است.
برای اغلب ماها مبل راحتی سرمایه گذاری مهمی به شمار میآیدزیرا که معمولا به مدت طولانی از آن استفاده میکنیم .مبل راحتی مدل نیو چستر گزینه مناسب و مطمئنی می باشد که شما میتوانید با خیال راحت آن را انتخاب کنید. اگر در مورد انتخاب رنگ مبلمان شک دارید. مقاله راهنمای انتخاب رنگ مبل ملایر را مطالعه کنید.

برای خرید انواع مبلمان نیوچستر از فروشگاه بهسان چوب کلیک کنید.

مبل نیوچستر در ملایر | بهسان چوب

خرید مبل نیو چستر در ملایر | بهسان چوب

مدل مبل نیو چستر

تعریف مبل چستر در فرهنگ لغت آکسفورد به این شکل امده است "مبلی با دسته ها و پشتی پهن با ارتفاع یکسان که به سمت عقب پیچانده شده اند." یکی از ویژگی های اصلی مبلمان نیو چستر لمسه کوبی های آن در پشتی ودسته ها میباشد که ظاهر اشرافی و خاصی به آن داده است .اگر چه امروزه شما میتوانید این سبک مبلمان را در انواع پارچه های متنوع پیدا کنید .اما ورژن کلاسیک آن از جنس چرم پارچه بوده است.
در حالی که مبل نیوچستر پارچه ای می تواند انتخاب مقرون به صرفه ای باشد اما نوع چرمی آن انتخاب هوشمندانه تری است وشما میتوانید سالهای سال از آن استفاده کنید انتخاب بین مبل چرمی و پرچه ای یکی از دغدغه های بیشتر مردم به هنگام خرید مبلمان راحتی میباشد .مبل چرمی معمولا ظاهر بسیار لوکس وبراقی دارد و میتواند با تمام سبک های دکوراسیون داخلی هماهنگ شود . ظاهرمبل نیو چستر به گونه ای طراحی شده است که شما میتوانید آن را با هر سبک دکوری هماهنگ کنید . اگر اتاق نشیمن شما نیاز به نقطه کانونی دارد.
مبل چستر رنگی میتواند مشکل شما را حل کند شما میتوانید از رنگ های جسورانه مثل قرمز .زرد یا آبی که رنگ های کلاسیک محبوبی هستند برای مبلمان خود استفاده کنید .


نکاتی برای ست کردن مبل نیو چستر با دکوراسیون منزل

کوسن ها
در حالی که مبل نیو چستر به تنهایی ظاهر جذاب و دوس داشتنی دارد .اما شما هنوز هم میتوانید باعث تاثیر بیشتر آن در فضای نشیمن خود شوید .کوسن ها روش عالی برای اضافه کردن رنگ های مورد علاقه تان به اتاق نشیمن هستند و میتوانند جذابیت مبلمان شما را چندین برابر کنند .عموما رنگی که باید برای کوسن مبل انتخاب کنید به رنگ مبل نیو چسترتان بستگی دارد.برای مثال اگر رنگ قهوه ای مبل نیو چستر را انتخاب کرده اید . میتوانید برای رنگ کوسن ها از رنگ سفید لیمویی و کرم استفاده کنید. اگر به ذنبال ظاهر بولد و جسورانه ای برای بری مبل چستر خود هستید. بهتر است از کوسن هایی به رنگ قرمز . سبز یا آبی را به آن اضافه کنید .مراقب باشید که از تعداد زیادی کوسن برای مبل چستر خوداستفاده نکنید زیرا باعث میشود زیبایی مبل نیو چستر پشت کوسن ها مخفی شود .پیشنهاد می کنیم که فقط از دو کوسن در دوطرف مبل نیو چستر در ملایر استفاده کنید .

مبلمان چستر در ملایر | بهسان چوب

قیمت مبل راحتی در ملایر چقدر است؟

فضای نشیمن
شما میتوانید با کمک ۲ عدد مبل نیوچستر فضای نشیمن جذابی را بسازید . میز پذیرایی خود را در مقابل شومینه قرار دهید و سپس مبل های نیو چستر را در دوطرف آن بگذارید وفضای دلنشینی را برای دور همیای خانوادگی ایجاد کنید.

 مبلمان چوبی
اگر به دنبال ظاهر باشکوهی برای اتاقتان هستید. از مبلمان چوبی در کنار مبل نیو چسترخود استفاده کنید برای پشت مبل نیوچسترخود میتوانیداز یک کتابخانه چوبی بزرگ استفاده کنید. همینطور تاثیر آباژردر کنار مبل را فراموش نکنید.

ویژگی های مبل راحتی در فروشگاه بهسان چوب

مفتخریم اعلام نماییم که کارخانه بهسان چوب از بهترین متریال برای ساخت مبلمان نیوچستر استفاده نموده است از این رو محصولات ما کیفیت و دوام بیشتری نسبت به برندهای دیگر دارد.
این مجموعه برای انواع مبلمان راحتی خود از جمله مبلمان نیوچستر در ملایر خود از چوب روسی و سفید برای اسکلت مبلمان، از اسفنج های سی کیلویی برای تیکه گاه و از فوم سرد برای نشیمن استفاده می کند. ارتفاع ها و تکیه گاه های این مبلمان بر اساس استاندارد روز دنیا تهیه می شود تا وقتی روی آن می نشینید احساس راحتی به شما دست بدهد و از خرید خود لذت کافی را برده باشید.
پارچه های مصرفی در مبلمان چستر ملایر بسیار با کیفیت است و می توان به انواع پارچه های مخمل یا چرم، پارچه های زد لک، مازراتی و ... اشاره نمود که از نوع بهترین پارچه ها می باشد.

نکاتی که در هنگام مبل چستر باید رعایت کنید.

مبلمان چستر ملایر دارای ظاهری خاص بوده که افراد گمان میکننداگراین مدل مبل ها را در منزل خود داشته باشند برابی ایجاد هماهنگی بیشتر بین لوازم خانه نیاز است که بعضی از آن ها را سنتی وبرخی دیگر از مدرن انتخاب کنند اما باد توجه داشته باشید که استفاده از پارچه های مدرن میتواند یک سبک مدرن رادر دکوراسیون منزل شما به وجود بیاورداز بین پارچه هایی که میتوانند این گار را برای شما انجام دهند بهتر است مدل هایی رو انتخاب کنید که مقاومت خوبی داشته وبا پرداخت هزینه باز دهی مناسبی داشته باشند .
اگر به دنبال سرمایه گذاری مناسب و معقول برای خرید مبل هستید . مبل نیو چستر میتواند انتخاب خوبی بری ما باشد .شما میتوانبید به سادگی هر مدل رنگ از این سبک مبلمان را که دوست دارید . از فروشگاه های مبلمان سفارش دهید.ما در اینجا سعی کردیم که عکس هایی از مبلمان نیو چستر را به شما نشان دهیم تا بتوانید با الهام از آن ها طرح موردنطرتان را پیدا کنید . ما سعی کردیم نمونه خود را در رنگ های مختلف برای شما عزیزان در فروشگاه بهسان چوب قرار دهیم .تا انتخاب صحیحی داشته باشید گروه تولیدی بهسان چوب درملایر پذیرای نظرات شما عزیزان میباشد .

پیشنهادات بهسان چوب

مبل راحتی پرنس 8نفره
مقایسه